Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 40 / 47

Szervezeti bizalom és változás

Ez a tartalom .

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mi a bizalom szerepe a vállalkozásokban?
  • Hogyan befolyásolja a bizalom a kreativitást a munkahelyen?
  • Milyen módszerekkel építhető ki a bizalom egy vállalkozásban?
  • Milyen módszereket alkalmazott a Prezi a bizalom kialakítására?
  • Milyen kihívásokkal szembesült a Prezi a bizalom kialakításában két különböző kultúrában?
  • Hogyan használja a Budapest School a bizalmat a változás elősegítésére?
  • Miért fontos a bizalom a kockázatvállaláshoz és a hibák elkövetéséhez?
  • Mi a kapcsolat a bizalom és a változás között a szervezetekben?
  • Milyen előnyei vannak a bizalomnak a változáskezelésben?
  • Hogyan segíthet a bizalom a szervezeteknek az innovációban?
  • Hogyan támogatja a bizalom a minőségre való koncentrációt és a hosszú távú értékteremtést?
  • Hogyan segíti elő a bizalom a hibákból való tanulást a szervezetekben?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A bizalom alapvető a vállalkozások sikere szempontjából, mivel teret ad a vezetőknek a kreativitásra és az innovációra.
  • A bizalom hiánya negatív hatással van a kreativitásra és az előrehaladásra.
  • A bizalom növeli a munka hatékonyságát és sebességét, valamint a munkaminőséget.
  • A munka előrehaladásának nyomon követése és kommunikálása elengedhetetlen a bizalom fenntartásához és fejlesztéséhez.
  • A Budapest School a változásban bízik, és hisz abban, hogy az emberek és a dolgok képesek és hajlandóak változni.
  • A Prezi bizalomhiányt tapasztalt kulturális különbségek miatt, amelyek a különböző országban való működés során adódtak.
  • A bizalom elősegítheti a változást, mert bátorságot ad a kockázatvállaláshoz.
  • A Prezi elfogadja a hibákat, ami azt jelenti, hogy bízik a folyamatukban.
  • A Budapest School a méret növelése helyett a minőségre összpontosít, ami bizalmat igényel.
  • A változás és a bizalom kölcsönösen támogatják egymást, mivel a változás elősegíti a bizalom növekedését, és a bizalom segíti a változást.

A bizalom jelentősége és szerepe a vállalkozásokban

Halácsy Péter, a Prezi alapítója, az egyik olyan vezető, aki mélyen hisz a bizalom erejében. Szilárd meggyőződése, hogy a bizalom nem csupán egy lélektani tényező, hanem egy olyan eszköz, amely előmozdíthatja a vállalkozások növekedését és sikeres működését. Péter szerint a bizalom megnyugvást ad mind a vezetőknek, mind az alkalmazottaknak. Ez a megnyugvás pedig közvetlenül hozzájárul a gyorsabb és hatékonyabb működéshez. A vezetőknek több idejük és energiájuk marad a kreatív problémamegoldásra és az innovációra, ha a napi működési feladatok iránti bizalom megvan. Ezért a bizalom nem csupán egy személyes érzés, hanem egy gyakorlati eszköz is, amely sebességet és hatékonyságot ad a vállalkozásoknak.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.