Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  29. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  30. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  31. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  32. Vezetői tanulás
  33. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  34. Employer Branding - DreamJobs
  35. Szervezeti bizalom és változás
  36. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  37. Self-mentoring - Bízom benned
  38. Szervezeti bizalom és a változás
  39. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  41. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  42. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 4 / 42

Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson?
  • Mi a jó demó 3 fő kulcseleme – miért kell vásárlóközpontúnak, tömörnek és konverzió-orientáltnak lennie?
  • Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó – milyen fő részekből áll és mi az egyes részek célja?
  • Hogyan szabhatjuk személyre a demót, igazodva a különböző vevői perszónák igényeihez, fájdalompontjaihoz?
  • Hogyan validálhatjuk a demó közben, hogy jó irányba haladunk-e, illetve, milyen kérdésekkel kaphatunk erre visszajelzést?
  • A cikk a demók sikerességének fokmérőit és visszajelzés-gyűjtési technikáit vizsgálja. Három fő módszert emel ki: a közönség testbeszédének figyelése, köztes kérdések feltevése, és strukturált értékelések alkalmazása. A cél az, hogy a visszajelzések alapján finomítsunk a demón és jobban megfeleljünk az ügyfél igényeinek.

Vázlatpontos összefoglaló

  • Egy sikeres B2B demó alapvetően ügyfélcentrikus.
  • Alapos előkészület nélkülözhetetlen egy hatékony prezentációhoz.
  • A demó nem csak egy esemény, hanem egy hosszú távú ügyfélkapcsolat eleme.
  • Az interaktivitás kulcsfontosságú az ügyfél bevonása érdekében.
  • A demónak hozzáadott értéket és emlékezetes történetet kell nyújtania.
  • Három fő típusa van a B2B demóknak: technikai, probléma-megoldó és élményközpontú.
  • Minden demó típusnak saját kontextusa és szerepe van.
  • A közös cél az ügyfél igényeinek kielégítése és hosszú távú kapcsolat építése.
  • Az élő visszajelzés integrálása megnöveli a demó sikerességét.
  • A közönség testbeszédének megfigyelése értékes visszajelzést ad.
  • Zárt és nyílt végű kérdések segítik az igények gyors azonosítását.
  • A dinamikus finomítás lehetővé teszi az előadás és az ügyfélkapcsolat fejlesztését.

Product demók, amelyek eladnak

A B2B demó olyan, mint egy jó sztori: megfog, elgondolkodtat és emlékezetes marad. Amikor egy vállalat egy másik vállalatnak próbál eladni egy terméket vagy szolgáltatást, a demó gyakran az egyik legfontosabb mérföldkő a folyamatban. De mi tesz egy B2B demót igazán jóvá? Vegyük szemügyre a kulcsfontosságú elemeket.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.