Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  2. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  3. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  4. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  5. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  6. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  7. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  8. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  9. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  10. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  11. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  12. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  13. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  14. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  15. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  16. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  17. Vezetői tanulás
  18. Employer Branding - DreamJobs
  19. Szervezeti bizalom és változás
  20. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  21. Self-mentoring - Bízom benned
  22. Szervezeti bizalom és a változás
  23. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  24. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  25. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  26. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 13 / 26

B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Portfólió cégeknek érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát?
  • Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát?
  • Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
  • Hogyan befolyásolhatják a gyorsan fejlődő technológiák a B2B és B2C modelleket?
  • Miért fontos az értékesítési prezentációk megfelelő megközelítése a technológiai cégek számára?
  • Milyen stratégiákat alkalmazott az InfoScout, hogy átalakítsa az értékesítési prezentációit és sikeres legyen a piacon?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Jared Schrieber és a résztvevők az Infoscout nevű cégükről beszélnek, amely mobiltechnológiát és piaci intelligenciát használ a márkák növekedésének segítésére
  • A cég sikeresen használta a mobiltechnológiát piaci információk szerzésére
  • Az éves foglalásaik száma 3 millióról 10 millióra növekedett
  • A beszélgetés során a résztvevők megosztják tapasztalataikat és kihívásaikat a mobiltechnológia használatával kapcsolatban
  • A gyorsan fejlődő technológiák, mint az AI, az automatizáció és az adatgyűjtés hatásait tárgyalja mind a B2B, mind a B2C modellek esetében, és az InfoScout példáján keresztül bemutatja, hogyan alkalmazkodik a technológiai változásokhoz egy cég az értékesítési stratégiájában.

A B2B értékesítés új szemlélete: Interaktív narratíva és újító technológiák

A vállalkozások számára egyik legbonyolultabb feladat a megfelelő üzleti modell kiválasztása. Egy vállalkozásnak döntenie kell, hogy a B2C (business to consumer, azaz végfelhasználókra irányuló) vagy a B2B (business to business, azaz üzleti partnerekre irányuló) modellt választja. Ez a választás komoly mérlegelést igényel.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Portfólió cégeknek érhető el.