Vissza a Tanfolyamhoz
Akadémiai Tagság
0% kész
0/0 Steps
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 34 / 47
Folyamatban
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát?
- Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát?
- Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
- Hogyan befolyásolhatják a gyorsan fejlődő technológiák a B2B és B2C modelleket?
- Miért fontos az értékesítési prezentációk megfelelő megközelítése a technológiai cégek számára?
- Milyen stratégiákat alkalmazott az InfoScout, hogy átalakítsa az értékesítési prezentációit és sikeres legyen a piacon?
Vázlatpontos összefoglaló
- Jared Schrieber és a résztvevők az Infoscout nevű cégükről beszélnek, amely mobiltechnológiát és piaci intelligenciát használ a márkák növekedésének segítésére
- A cég sikeresen használta a mobiltechnológiát piaci információk szerzésére
- Az éves foglalásaik száma 3 millióról 10 millióra növekedett
- A beszélgetés során a résztvevők megosztják tapasztalataikat és kihívásaikat a mobiltechnológia használatával kapcsolatban
- A gyorsan fejlődő technológiák, mint az AI, az automatizáció és az adatgyűjtés hatásait tárgyalja mind a B2B, mind a B2C modellek esetében, és az InfoScout példáján keresztül bemutatja, hogyan alkalmazkodik a technológiai változásokhoz egy cég az értékesítési stratégiájában.
A B2B értékesítés új szemlélete: Interaktív narratíva és újító technológiák
A vállalkozások számára egyik legbonyolultabb feladat a megfelelő üzleti modell kiválasztása. Egy vállalkozásnak döntenie kell, hogy a B2C (business to consumer, azaz végfelhasználókra irányuló) vagy a B2B (business to business, azaz üzleti partnerekre irányuló) modellt választja. Ez a választás komoly mérlegelést igényel.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .