Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 7 / 47

Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mi a fluktuáció és a megtartás jelentősége üzleti kontextusban?
  • Milyen főbb hibákat szoktak ezen a területen elkövetni a cégek?
  • Mik a fluktuáció kialakulásának legfőbb okai?
  • Hogyan lehet kidolgozni a megtartás előfeltételeit?
  • Milyen a jó fenntartható megoldás fluktuációra?
  • Milyen főbb szerepeket lehet azonosítani a megtartásban és fluktuációban
  • Mikor van szükség külső segítségre?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Verő Barbara és Tarczali Patrícia HR szakértők a munkahelyi fluktuációról és a munkavállalói megtartásról beszélgetnek, regionális trendeket és a vezetési megértés hiányát érintve.
  • A fluktuációkezelés jelentőségét vitatják meg, kihangsúlyozva a multinacionális munkavállalók kihívásait és a HR stratégiák üzleti integrációjának szükségességét.
  • A problémák mélyreható megértése és kritikus gondolkodás alapján történő stratégiai megközelítés fontosságát emelik ki a hosszú távú megoldások érdekében.
  • A vállalatok által elkövetett hibák elemzése során a szerzők a felszínes kezelés és a valódi munkavállalói élmények figyelmen kívül hagyásának problémáit tárgyalják.
  • A vezetők szembenézési nehézségeit érintik a változások során, és a mélyebb strukturális és folyamatszintű problémák kezelésének szükségességét hangsúlyozzák.
  • A vezetői pozíciók helyes betöltését és a mikromenedzsment problémáit emelik ki, rámutatva a motivációs és higiéniás tényezők szerepére a munkavállalók megtartásában.
  • A vezetők mikromenedzsmentje és a változáskezelés nehézségeit tárgyalják, a látható eredmények helyett a tartós megközelítés szükségességét kiemelve.
  • A vezetői következetlenség és a vezetői képzési gyakorlatok problémáit vitatják meg, amelyek hozzájárulhatnak a fluktuáció növekedéséhez.

Új stratégiák a munkaerő megtartására és a fluktuáció kezelésére

A munkaerőpiac gyors változásai és a munkavállalói igények újraértékelődése kiemelt figyelmet követel a munkaerő megtartásának kérdésére. A vállalatok számára elengedhetetlen, hogy a fluktuáció kezelésében átmenjenek a hagyományos, gyakran felületes megközelítésektől, mint például a munkáltatói márkázás, és helyette mélyrehatóan megértsék az alapproblémákat.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.