Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 15 / 47

[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá?
  • Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit?
  • Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
  • Miért döntöttek úgy a Balabit alapítói, hogy miután angyalbefektetők és tanácsadók voltak, újra vállalkozók lesznek?
  • Mik voltak a legfontosabb tanulságok és tapasztalatok a Balabit kapcsán, amik hozzájárultak az Axoflow sikeres elindításához?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Balabit, egy sikeres magyar startup, többször is változtatott profilján, mielőtt a biztonsági és naplókezelési termékekre specializálódott, ezzel elérve a 10 millió eurós forgalmat és 120 fős létszámot, mielőtt eladásra került.
  • A Balabit egyik alapítója Scheidler Balázs távozása után más startupokba fektetett be angyalbefektetőként, majd társaivel együtt megalapította az Axoflow-t, amelynek célja az adatellátási láncok optimalizálása megfigyelhetőség szempontjából összetett, hibrid IT környezetekben.
  • A cég tervei között szerepel további finanszírozás felvétele és ügyfélkörének bővítése a következő évben.
  • Az Axoflow a hibrid IT környezetekben rejlő összetettségeket és kihívásokat célozza meg, új megoldásokat kínálva a nagyvállalati szektor számára.

Az újítás útja: Balabit-tól az Axoflow-ig

Az informatikai biztonság világában a Balabit egykor vezető szerepet töltött be, innovatív megoldásaival úttörőként ismert. A vállalat alapítása 2000-ben történt, Magyarországon. A Balabit számos kiváló terméket fejlesztett, köztük a syslog-ng-t, amely a logkezelés terén vált ismertté, valamint a Shell Control Boxot (SCB), egy olyan eszközt, amely segített a felhasználói munkamenetek ellenőrzésében és auditálásában.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.