Vissza a Tanfolyamhoz
Akadémiai Tagság
0% kész
0/0 Steps
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 15 / 47
Folyamatban
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá?
- Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit?
- Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
- Miért döntöttek úgy a Balabit alapítói, hogy miután angyalbefektetők és tanácsadók voltak, újra vállalkozók lesznek?
- Mik voltak a legfontosabb tanulságok és tapasztalatok a Balabit kapcsán, amik hozzájárultak az Axoflow sikeres elindításához?
Vázlatpontos összefoglaló
- Balabit, egy sikeres magyar startup, többször is változtatott profilján, mielőtt a biztonsági és naplókezelési termékekre specializálódott, ezzel elérve a 10 millió eurós forgalmat és 120 fős létszámot, mielőtt eladásra került.
- A Balabit egyik alapítója Scheidler Balázs távozása után más startupokba fektetett be angyalbefektetőként, majd társaivel együtt megalapította az Axoflow-t, amelynek célja az adatellátási láncok optimalizálása megfigyelhetőség szempontjából összetett, hibrid IT környezetekben.
- A cég tervei között szerepel további finanszírozás felvétele és ügyfélkörének bővítése a következő évben.
- Az Axoflow a hibrid IT környezetekben rejlő összetettségeket és kihívásokat célozza meg, új megoldásokat kínálva a nagyvállalati szektor számára.
Az újítás útja: Balabit-tól az Axoflow-ig
Az informatikai biztonság világában a Balabit egykor vezető szerepet töltött be, innovatív megoldásaival úttörőként ismert. A vállalat alapítása 2000-ben történt, Magyarországon. A Balabit számos kiváló terméket fejlesztett, köztük a syslog-ng-t, amely a logkezelés terén vált ismertté, valamint a Shell Control Boxot (SCB), egy olyan eszközt, amely segített a felhasználói munkamenetek ellenőrzésében és auditálásában.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .