Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  29. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  30. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  31. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  32. Vezetői tanulás
  33. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  34. Employer Branding - DreamJobs
  35. Szervezeti bizalom és változás
  36. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  37. Self-mentoring - Bízom benned
  38. Szervezeti bizalom és a változás
  39. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  41. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  42. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 8 / 42

Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mi a vezető szerepe a munkaerő megtartásában?
  • Hogyan járul hozzá a munkavállalók elköteleződéséhez a visszajelzés és a kommunikáció?
  • Hogyan lehet jól összehangolni az egyéni és a céges célokat (a víziót, stratégiát)?
  • Miért fontos a céges alapértékek meghatározása és ezek beépítése a munkatársak kiválasztásába?
  • Mi van a pénzen túl – mivel lehet jól motiválni a munkatársakat?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A pozitív vállalati kultúra és a munkahelyi szabadság fontosnak tekinthető a vezetésben, ahol a transzparencia, az együttműködés és a szelíd vezetési stílus jelentős szerepet játszik a siker és a boldog munkakörnyezet kialakításában.
  • Az új ötletek körültekintő bevezetése, a pénzügyi tervezés és kontrolling, valamint a csapattal szembeni elkötelezettség és a bizalom kiemelten fontos a cégvezetésben.
  • A vezetőknek fontos tanulniuk, hogyan engedjék el a részletes irányítást, értékelve a csapat értékrendjét és gondolkodásmódját, kiemelve a bizalom és a felelősségvállalás jelentőségét a cégvezetésben és a munkatársak kiválasztásában.
  • A munkatársak kiválasztása során a hozzáállásra, viselkedésre és a csapatmunkára való alkalmasság, valamint a személyiségtesztek és különböző interjútechnikák fontosak a megfelelő jelöltek azonosításában.
  • A munkakörnyezetben a hibák elfogadása és a pozitív megerősítés előnyben részesítése a felelősségvállaláshoz és konstruktív változtatásokhoz vezet.
  • A tudás és tapasztalat megosztása, könyvek kiadása, előadások és gyakorlati példák által támogatott pozitív változás és cégkultúra fejlesztése célja, hogy bemutassa, hogyan lehet szívvel és szenvedéllyel sikeres vállalkozást építeni.

A sikeres cégvezetés új paradigmája: Bizalom, együttműködés és szelíd vezetés

A modern üzleti világban egyre inkább előtérbe kerül a pozitív vállalati kultúra és a munkahelyi szabadság fontossága. A transzparencia, az együttműködés és a szelíd vezetési stílus jelentős szerepet játszik abban, hogy egy vállalat sikeres és boldog munkakörnyezetet alakítson ki. Ebben a dinamikus és gyorsan változó gazdasági környezetben a cégvezetők számára kritikus az új ötletek körültekintő bevezetése, a hatékony pénzügyi tervezés és kontrolling, valamint a csapattal szembeni mély elkötelezettség és bizalom.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.