Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 42 / 47

Self-mentoring – Bízom benned

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Steve Ruszina hogyan segít startupoknak és gyorsan fejlődő cégeknek az akadályok leküzdésében, valamint a fejlődésben?
  • Miért fontos az egyéni és szervezeti fejlődés három dimenziójának egyidejű fejlesztése?
  • Milyen kihívások merülnek fel, amikor a tanult eszközöket a gyakorlatban alkalmazzuk?
  • Hogyan segít az érzés, hogy biztonságban vagyunk, a saját tudásunk felfedezésében?
  • Miért fontos a személyes minták, reakciók és gondolkodásmód vizsgálata a fejlődés és a fejlődési lehetőségek szempontjából?
  • Hogyan kapcsolódik az emberi működés modellezése a boldogsághoz és hatékonysághoz a munkahelyen?
  • Mi a három karikás boldogságmodell, és hogyan értelmezhető különböző személyek számára?
  • Miért fontos az alapítók és a csapat tagjai iránti bizalom a vezető szerepében?
  • Hogyan dönthetünk arról, kiben bízhatunk, és hogyan építhetünk fel bizalmat a csapatban?
  • Miért számít a kíváncsiság szupererőnek a fejlődésben és a változásban?
  • Mi a pszichológiai szerződés és hogyan járul hozzá a szervezeti kultúra kialakításához?
  • Miért fontos a változásbiztonság és hogyan segíthet átlépni a félelmeket a fejlődés útján?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Steve Ruszina workshopjának célja a startupok és cégek támogatása a fejlődésben és változásban.
  • Az emberi működések modellezése segíti az egyének és szervezetek fejlődését és változáshoz való alkalmazkodását.
  • A motiváció, gondolkodásmód és technikák három dimenziója vezet a siker felé.
  • A biztonságérzet és önbizalom kulcsfontosságú a tanult eszközök hatékony alkalmazásához.
  • A boldogság és elégedettség erős összefüggést mutat az emberi működés és fejlődés között.
  • A pszichológiai szerződés befolyásolja az egyén elkötelezettségét és elégedettségét a munkahelyen.
  • A szabadság, biztonság és kapcsolódás a boldogságmodell alapvető elemei.
  • A feedback kultúra és változásbiztonság elősegíti az egyéni és szervezeti fejlődést.
  • Az önismeret és önbizalom segít a változás és fejlődés útján járni.
  • A pszichológiai szerződés megértése kulcsfontosságú a sikeres együttműködéshez és fejlődéshez.
  • Az emberi potenciál kiaknázása lehetővé teszi a valódi sikerek elérését.
  • Steve Ruszina inspiráló és meghatározó szerepet játszik a személyes és szervezeti fejlődésben.

Az emberi potenciál kiaknázása: A fejlődés útja Steve Ruszina workshopjában

A fejlődés és változás mind az egyének, mind a szervezetek számára fontos tényezők a siker eléréséhez. Azonban, gyakran nehézségekkel kell szembenéznünk, amelyek akadályozzák előrelépésünket. Ezen az úton azonban segítséget nyújt Steve Ruszina workshopja, amely célja, hogy támogatást nyújtson a startupoknak és cégeknek a következő szintre lépésben, miközben az egyéni és szervezeti fejlődést hangsúlyozza

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.