Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 6 / 47

Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával?
  • Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet?
  • Mit szabad és mit nem a publikus építés közben, milyen jogi és etikai kockázatai lehetnek?
  • Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
  • Hogyan tudod a nyilvánosság bevonását beépíteni a tartalommarketing-stratégiádba?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Az előadás a “Build in Public” stratégia alkalmazásának előnyeit és kihívásait vizsgálta két vállalat, egy szlovák és egy online élelmiszer-kereskedelmi cég példáján keresztül.
  • Az előadás során bemutatásra kerülnek konkrét példák, mint a CodeBerry, valamint a fogyasztói bevonás és a transzparencia fontossága is.
  • Hangsúlyt kap, hogy a “Build in Public” stratégia nem minden terméknek vagy cégnek való, és hogy figyelembe kell venni a helyi piaci sajátosságokat is.
  • A folyamatos ügyfélinterjúk értékteremtő hatásait is vizsgálták, például a tartalomfejlesztés és ügyfélkapcsolat területeken.

“Build in Public” stratégia: Az előnyök és kihívások egyensúlya

A “Build in Public” stratégia egy olyan innovatív megközelítés, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nyitottabban kommunikáljanak a közösségükkel, különösen a közösségi médiában. Miközben számos előnnyel jár, például a fokozott átláthatóság és közösségi elkötelezettség, komoly kihívások is felmerülnek, például a bizalmas információk védelme.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.