Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  28. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  29. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  30. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  31. Vezetői tanulás
  32. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  33. Employer Branding - DreamJobs
  34. Szervezeti bizalom és változás
  35. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  36. Self-mentoring - Bízom benned
  37. Szervezeti bizalom és a változás
  38. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  39. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  41. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 22 / 41

A cégem arca – personal branding a gyakorlatban

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mit tanultunk Petya brandjének építése közben?
  • Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva?
  • Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
  • Milyen mérhető eredményeket érhetsz el egy erős személyes márkával?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A workshop a személyes márkaépítés jelentőségét és technikáit tárgyalta, kiemelve a folyamatos tanulás és önfejlesztés fontosságát a siker eléréséhez.
  • Bemutatja, hogyan lehet a közösségi média és a tartalomgyártás eszközeit alkalmazva erős személyes márkát építeni, még szűk szakterületeken is.
  • A negatív visszajelzések kezelését és a közönséggel való kapcsolattartás stratégiáit is áttekintették, hangsúlyozva a konstruktív kommunikáció szerepét.
  • A workshopon megosztották a személyes márkaépítéshez használható mesterséges intelligencia alkalmazásainak lehetőségeit, különös tekintettel a tartalom generálásra.
  • Az előadás során a vállalkozói identitás és annak kommunikációjának átalakítása is szóba került, bemutatva, hogy ez hogyan nyithat új ajtókat.
  • Felhívták a figyelmet arra, hogy a személyes márka tudatos építése segíthet a tömegből való kiemelkedésben, érték és bizalom építésében, valamint új üzleti lehetőségek teremtésében.

Személyes márkaépítés: A siker útja a tudatosságon át

A digitális korban a személyes márkaépítés nem csupán választási lehetőség, hanem elengedhetetlen eszköz a sikerhez vezető úton. Az önfejlesztés és a folyamatos tanulás kulcsfontosságú a kiemelkedéshez, míg a közösségi média és a tartalomgyártás hatékony eszközöként szolgálhatnak erős személyes márka kialakításához, még a legszűkebb szakterületeken is.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.