Akadémiai Tagság
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan lehet a toborzási folyamatot a vállalati célokkal összehangolni?
- Milyen módszerekkel azonosíthatók a szervezeti hiányosságok a hatékony toborzás érdekében?
- Milyen szempontok alapján döntsünk a toborzás során prioritást élvező szerepkörökről?
- Milyen előnyökkel jár tapasztalt szakemberek vagy konzultánsok bevonása az ismeretlen szerepkörök betöltésében?
- Hogyan építhetünk erős munkáltatói márkát és hogyan vonhatjuk be az alkalmazottakat a közösségi részvételbe és az üzleti célok elérésébe?
Vázlatpontos összefoglaló
- A toborzás kihívást jelent és alapos tervezést igényel: létfontosságú az üzleti célokhoz való igazítás és a szervezeti hiányosságok azonosítása.
- A toborzás során prioritási sorrendet kell alkalmazni: meg kell fontolni, hogy üzleti szükségletek alapján kit alkalmazzunk elsőként, olyan személyeket, akik rendelkeznek tapasztalattal és képesek a vállalattal együtt nőni.
- Konzultánsok vagy tapasztalt szakemberek bevonása segíthet ismeretlen szerepkörök betöltésében.
- Kerülni kell más vállalatok megoldásainak másolását: a stratégiákat a vállalat egyedi kultúrájához és céljaihoz kell igazítani.
- A modern toborzás kapcsolatépítést és erős munkáltatói márka kialakítását igényli, nem csak a bejövő jelentkezőkre támaszkodva.
Toborzási stratégiák az üzleti siker érdekében
A vállalati növekedés és sikeres működés szempontjából a hatékony toborzás kulcsfontosságú tényező. Egy jól megtervezett toborzási folyamat, amely szorosan kapcsolódik az üzleti célokhoz és azonosítja a szervezeti hiányosságokat, elengedhetetlen a vállalat hosszú távú sikeréhez. Ezért a toborzás nem csupán egy feladat a sok közül, hanem stratégiai fontosságú tevékenység, amely a vállalati kultúra és az üzleti modellek mély megértésén alapul.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.