Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  29. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  30. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  31. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  32. Vezetői tanulás
  33. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  34. Employer Branding - DreamJobs
  35. Szervezeti bizalom és változás
  36. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  37. Self-mentoring - Bízom benned
  38. Szervezeti bizalom és a változás
  39. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  41. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  42. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 3 / 42

Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan kezdd el a személyes márkaépítést?
  • Fontos-e, hogy polarizálj a személyes márkáddal?
  • Hogyan gyárthatsz tartalmat kevesebb erőfeszítéssel?
  • Hogyan szelídítsd meg a bikát, azaz hogyan bánj a trollokkal?
  • Mi az egyik kulcseleme a személyes márkaépítésnek?
  • Miért van szükség egy vállalkozásnak komplex marketingstratégiára?
  • Hogyan kezeljük az online kritikát?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A személyes márka építése az identitás és bizalom összehangolására fókuszál.
  • A magyar vállalkozók óvatosak ezen a területen, de jól alkalmazva jelentős üzleti előnyt jelenthet.
  • Az üzleti siker a termékminőség, ügyfélkapcsolatok és kommunikáció összjátékán alapul.
  • Tartalomgyártás és márkaépítés koordinációja elengedhetetlen az ügyfél- és munkaerő-bázis fejlesztéséhez.
  • A szakértőknek magas minőségű, érthető és autentikus online kommunikációra van szükségük.
  • Új kihívások merülnek fel a márkaépítés és kritikakezelés területén a modern kommunikációs platformok használatával.
  • Az érzelmi távolság, empátia és a válaszformátum megválasztása kulcskérdések.
  • A vállalkozói hozzáállás kultúráktól függő, az amerikai nyitottság és a magyar óvatosság eltér.
  • A személyes márkaépítés sikerének alapja az autentikusság és a lojális közönség.

Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?

A digitális korban, ahol az emberek online jelenlétét sokan valós identitásnak tartanak, a “personal branding”, vagyis a személyes márka építése sosem volt ilyen fontos. Ha szeretnél többet megtudni erről az izgalmas és aktuális témáról, olvasd tovább ezt a blogcikket, amelynek Balogh Petya, Balogh-Mázi Mária és Csábi Boróka stódióbeszélgetése nyújtotta az alapot. A hosszas, jó hangulatú beszélgetés során osztották meg szakértelmüket és tapasztalataikat ezen a területen.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.