Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  29. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  30. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  31. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  32. Vezetői tanulás
  33. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  34. Employer Branding - DreamJobs
  35. Szervezeti bizalom és változás
  36. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  37. Self-mentoring - Bízom benned
  38. Szervezeti bizalom és a változás
  39. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  40. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  41. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  42. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 5 / 42

Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Milyen konkrét eszközökkel és programokkal segíti a “Start” az új vállalkozásokat?
  • Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára?
  • Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége?
  • Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
  • Milyen módszerekkel kerülhetők el a félrevezető vevői visszajelzések?
  • Milyen stratégiákat alkalmazhat egy cégvezető a kudarcok kezelésére és a siker elérésére?
  • Milyen piacelemzési és ötletvalidációs eszközök állnak rendelkezésünkre?
  • Mely stratégiák bizonyultak leghatékonyabbnak a termék-piac illeszkedésben?
  • Milyen stratégiák segíthetnek egy magyar B2C startup nemzetközi sikerének elérésében?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Tanulja meg, hogy miként lehet sikeres egy startup, különös tekintettel az időszerű és jövőorientált problémákra, valamint az egyedi előnyökre.
  • Merüljön el a startup-siker kulcstényezőiben, mint a skálázhatóság és védhetőség, és hallgassa meg, miként kerülhetők el a nem üzletileg életképes “világjavító” ötletek.
  • Fókuszáljon a “product-market fit” megtalálásának fontosságára, és ismerje meg, hogyan oldja meg a vállalkozás valós ügyfélproblémákat.
  • Értsen meg többet az üzleti modellek sikereiről és kudarcairól, különös tekintettel arra, hogy miért van kulcsfontosságú szerepe a product-market fitnek.
  • Ismerje meg P. Tóth András sorozatvállalkozó tapasztalatait az ötletek iteratív teszteléséről és a vállalkozások evolúciójáról.
  • Vegyen részt az ötletvalidáció és piacelemzés alapos megvitatásában, különféle eszközök és példák bemutatásával.
  • Értsen többet a felhasználók extra lépéseinek jelentőségéről a termék-piac illeszkedés terén.
  • Vizsgálja meg az ország kulturális jelentőségének hatását a startup ökoszisztémára és a magyar startup szcénában jellemző kisebb méretű “exitek” okait.

A startup siker kulcstényezői: Tanulságok és stratégiák

A vállalkozások sikerének egyik alapköve az üzleti ötletek gondos értékelése és validációja. Az, hogy egy vállalkozás sikeresen átjut a kezdeti szakaszon, nem csak az ötlet minőségétől, hanem annak alapos vizsgálatától és tesztelésétől is függ. Ebben az cikkben áttekintjük, hogy hogyan lehet megkülönböztetni az életképes ötleteket a kevésbé fenntarthatóaktól, és hogy milyen módszerekkel lehet felismerni és megoldani valós ügyfélproblémákat.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.