Vissza a Tanfolyamhoz
Akadémiai Tagság
0% kész
0/0 Steps
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 26 / 47
Folyamatban
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mi az exit-orientált gondolkodás és hogyan alkalmazható a gyakorlatban?
- Hogyan közelítenek a befektetők a tőkebevonáshoz, és milyen kritériumok alapján döntenek?
- Hogyan készülj fel a tőkebevonásra?
- Milyen dokumentumokat és terveket kell készíteni a befektetési folyamat során?
- Hogyan működik a folyósítási folyamat és a befektetőkkel való együttműködés?
- Mit jelent a “következő kör” és az “exit” a startup világában?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az exit-orientált gondolkodás egy stratégia, amely a vállalkozás végleges eladását vagy tőzsdei bevezetését célozza, a napi döntésektől a hosszú távú tervekig.
- A befektetők a tőkebevonási döntéseiket a vállalkozás pénzügyi eredményei, piaci lehetőségei és a menedzsment minősége alapján hozzák meg.
- A tőkebevonásra való felkészülés magában foglalja a piaci helyzet alapos elemzését, a vállalat értékének pontos meghatározását és egy hatékony befektetői prezentáció elkészítését.
- A befektetési folyamat során elkészítendő dokumentumok között szerepel az üzleti terv, pénzügyi előrejelzések és a szükséges jogi dokumentáció.
- A befektetés folyósítása több lépcsőben, előre meghatározott teljesítménycélok elérésétől függően történik, mely során a befektetők aktívan részt vesznek a vállalkozás fejlesztésében.
- A “következő kör” a további finanszírozási lehetőségeket jelenti a vállalkozás számára, míg az “exit” az a fázis, amikor a befektetők kiszállnak a vállalkozásból, realizálva befektetéseiket a vállalat eladásával vagy tőzsdei bevezetésével.
Tőkeszerzési stratégiák startupok számára: Az indulástól a kiválásig
A startup világában a tőkebevonás kritikus lépés a vállalkozás növekedéséhez, ami az indulástól egészen az exitig, vagyis a vállalat eladásáig vagy tőzsdei bevezetéséig tartó időszakban zajlik. A folyamat megértése kulcsfontosságú a sikerhez vezető úton.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .