Vissza a Tanfolyamhoz
Akadémiai Tagság
0% kész
0/0 Steps
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 16 / 47
Folyamatban
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban?
- Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok?
- Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
- Hogyan segíti elő a service design a vállalatok innovációs folyamatait, és hogyan ösztönözheti ez a vállalatokat arra, hogy új, ügyfélközpontú megközelítéseket alkalmazzanak?
- Milyen szerepet tölt be a folyamatos ügyfélélmény fejlesztés a vállalati növekedésben, és hogyan mérhető a sikeresség ezen a területen?
Vázlatpontos összefoglaló
- A szerviz dizájn alapvető szerepet játszik a vállalatok ügyfélközpontú gondolkodásmódjának és problémamegoldásának kialakításában. Kiemelten fontos ez a nagyvállalatok és startupok számára.
- A vállalati stratégiában a szerviz dizájn kulcsfontosságú eszközként szolgál az ügyfélközpontú gondolkodás elősegítésére és a tartós ügyfélkapcsolatok kialakítására.
- A megfelelő eszközök és keretrendszerek alkalmazásával a vállalatok jobban megérthetik és kiszolgálhatják ügyfeleik igényeit.
- A szerviz dizájn nem csak a nagyvállalatok, hanem a kis- és középvállalatok számára is hozzáférhető, lehetővé téve számukra az ügyfélközpontú megközelítések hatékony alkalmazását.
- A szerviz dizájn alkalmazása a közigazgatási szerveknél is elősegítheti az ügyfelek igényeinek mélyebb megértését és hatékonyabb kiszolgálását.
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
A service design, vagyis a szolgáltatások tervezése, egyre fontosabb szerepet tölt be a vállalatok stratégiájában, különösen az ügyfélközpontú gondolkodás és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítása terén. Ez a megközelítés kulcsfontosságú minden vállalati méret és szektor számára, legyen szó nagyvállalatokról, kis- és középvállalkozásokról, startupokról, vagy akár a közigazgatási szektorról.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .