Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  22. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  23. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  24. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  25. Vezetői tanulás
  26. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  27. Employer Branding - DreamJobs
  28. Szervezeti bizalom és változás
  29. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  30. Self-mentoring - Bízom benned
  31. Szervezeti bizalom és a változás
  32. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  33. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  34. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  35. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 16 / 35

Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban?
  • Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok?
  • Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
  • Hogyan segíti elő a service design a vállalatok innovációs folyamatait, és hogyan ösztönözheti ez a vállalatokat arra, hogy új, ügyfélközpontú megközelítéseket alkalmazzanak?
  • Milyen szerepet tölt be a folyamatos ügyfélélmény fejlesztés a vállalati növekedésben, és hogyan mérhető a sikeresség ezen a területen?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A szerviz dizájn alapvető szerepet játszik a vállalatok ügyfélközpontú gondolkodásmódjának és problémamegoldásának kialakításában. Kiemelten fontos ez a nagyvállalatok és startupok számára.
  • A vállalati stratégiában a szerviz dizájn kulcsfontosságú eszközként szolgál az ügyfélközpontú gondolkodás elősegítésére és a tartós ügyfélkapcsolatok kialakítására.
  • A megfelelő eszközök és keretrendszerek alkalmazásával a vállalatok jobban megérthetik és kiszolgálhatják ügyfeleik igényeit.
  • A szerviz dizájn nem csak a nagyvállalatok, hanem a kis- és középvállalatok számára is hozzáférhető, lehetővé téve számukra az ügyfélközpontú megközelítések hatékony alkalmazását.
  • A szerviz dizájn alkalmazása a közigazgatási szerveknél is elősegítheti az ügyfelek igényeinek mélyebb megértését és hatékonyabb kiszolgálását.

Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?

A service design, vagyis a szolgáltatások tervezése, egyre fontosabb szerepet tölt be a vállalatok stratégiájában, különösen az ügyfélközpontú gondolkodás és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítása terén. Ez a megközelítés kulcsfontosságú minden vállalati méret és szektor számára, legyen szó nagyvállalatokról, kis- és középvállalkozásokról, startupokról, vagy akár a közigazgatási szektorról.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.