Akadémiai Tagság
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Ingyenes regisztrációval érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan használta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, a csapatépítést és menedzsment képzést az üzleti sikereihez?
- Hogyan alakult át vezetői stílusa és hozzáállása a cég növekedésével?
- Milyen stratégiát követett a hosszú távú siker és társadalmi felelősségvállalás összekapcsolásában?
- Milyen szerepet játszanak személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén?
- Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében?
- Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Vázlatpontos összefoglaló
- Balogh Levente, egy sokoldalú vállalkozó, a Szentkirályi ásványvíz alapítója. Kelet-Európában felépítette a márkát, több vállalkozásban részt vett, és új befektetésekkel bővítette tevékenységét.
- A Szentkirályi márkát nagyra növesztette, hangsúlyozva a csapategység építését és a menedzsment modernizációját.
- Fontosnak tartja a magyar vezetők szerepét, a hosszú távú brandépítést, és a fiatal tehetségek fejlesztését, miközben kiemeli a társadalmi felelősségvállalást.
- Az új csapattagok kiválasztásánál a hitelességre, őszinteségre és gyors tanulási képességre helyezi a hangsúlyt, ötvözve az innovációt.
- Munkaerő kiválasztásakor a hitelességre, elhivatottságra és szakmai tudásra fókuszál.
- Ráébredt, hogy saját személye is márkát képvisel, ami befolyásolja üzleti kapcsolatait és lehetőségeit, hasonlóan más ismert alapítókhoz.
Hogyan épít csapatot egy Cápa?
Balogh Lenente a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, nemcsak egy márkát hozott létre, hanem egy olyan örökséget is, amely az innováción és a vezetésen alapszik. Ennek az útnak a története a vízióról, kitartásról és stratégikus üzleti éleslátásról szól. Ez a karrier az ásványvíz-márka létrehozásával kezdődött. Ami egyszerű vállalkozásként indult, hamarosan domináns márkává nőtte ki magát az alapító irányítása alatt. A stratégia nem csak a minőségi ásványvíz gyártására összpontosított, hanem egy fogyasztókkal rezonáló márka létrehozására is.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Ingyenes regisztrációval érhető el.