Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  21. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  22. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  23. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  24. Vezetői tanulás
  25. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  26. Employer Branding - DreamJobs
  27. Szervezeti bizalom és változás
  28. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  29. Self-mentoring - Bízom benned
  30. Szervezeti bizalom és a változás
  31. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  32. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  33. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  34. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 9 / 34

Hogyan építik csapataikat a Cápák?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el, Ingyenes regisztrációval érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan használta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, a csapatépítést és menedzsment képzést az üzleti sikereihez?
  • Hogyan alakult át vezetői stílusa és hozzáállása a cég növekedésével?
  • Milyen stratégiát követett a hosszú távú siker és társadalmi felelősségvállalás összekapcsolásában?
  • Milyen szerepet játszanak személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén?
  • Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében?
  • Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Balogh Levente, egy sokoldalú vállalkozó, a Szentkirályi ásványvíz alapítója. Kelet-Európában felépítette a márkát, több vállalkozásban részt vett, és új befektetésekkel bővítette tevékenységét.
  • A Szentkirályi márkát nagyra növesztette, hangsúlyozva a csapategység építését és a menedzsment modernizációját.
  • Fontosnak tartja a magyar vezetők szerepét, a hosszú távú brandépítést, és a fiatal tehetségek fejlesztését, miközben kiemeli a társadalmi felelősségvállalást.
  • Az új csapattagok kiválasztásánál a hitelességre, őszinteségre és gyors tanulási képességre helyezi a hangsúlyt, ötvözve az innovációt.
  • Munkaerő kiválasztásakor a hitelességre, elhivatottságra és szakmai tudásra fókuszál.
  • Ráébredt, hogy saját személye is márkát képvisel, ami befolyásolja üzleti kapcsolatait és lehetőségeit, hasonlóan más ismert alapítókhoz.

Hogyan épít csapatot egy Cápa?

Balogh Lenente a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, nemcsak egy márkát hozott létre, hanem egy olyan örökséget is, amely az innováción és a vezetésen alapszik. Ennek az útnak a története a vízióról, kitartásról és stratégikus üzleti éleslátásról szól. Ez a karrier az ásványvíz-márka létrehozásával kezdődött. Ami egyszerű vállalkozásként indult, hamarosan domináns márkává nőtte ki magát az alapító irányítása alatt. A stratégia nem csak a minőségi ásványvíz gyártására összpontosított, hanem egy fogyasztókkal rezonáló márka létrehozására is.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el, Ingyenes regisztrációval érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.