Vissza a Tanfolyamhoz
Akadémiai Tagság
0% kész
0/0 Steps
-
Fundraising Playbook - Startup Hungary
-
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
-
Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
-
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
-
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
-
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
-
Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
-
Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
-
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
-
[DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
-
Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
-
Product management
-
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
-
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
-
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
-
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
-
How to protect your intellectual property
-
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
-
A tehetség és az emberi erőforrás jövője
-
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
-
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
-
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
-
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
-
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
-
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
-
Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
-
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
-
Nemzetközi piacra lépés
-
Az Eversync sztori
-
A Commsignia sztori
-
Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
-
Adatvezérelt marketing
-
Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
-
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
-
Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
-
A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
-
Vezetői tanulás
-
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
-
Employer Branding - DreamJobs
-
Szervezeti bizalom és változás
-
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
-
Self-mentoring - Bízom benned
-
Szervezeti bizalom és a változás
-
Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
-
Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
-
Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 13 / 47
Folyamatban
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mennyire tudatosan indították el a cégüket, az elején mennyire lebegett a szemük előtt az exit lehetősége?
- Van-e olyan, hogy túl korán van az exit?
- Egy exit folyamat során hogyan tud segíteni a befektető?
- Milyen érzés egy exitelt cégből átülni a nagyvállalati oldalra?
- Hogyan tudja segíteni a szakmai influenszerség az üzletet?
Vázlatpontos összefoglaló
- A tudatos vállalkozásindítás alapvető a startupok számára, amely magában foglalja a célok, piaci helyzet és hosszú távú tervek tisztázását.
- Az exit stratégia, mint a vállalat eladása vagy tőzsdére vitel, fontos része a startup életciklusának és a befektetői megtérülés szempontjából kritikus.
- Túl korai exit anyagi veszteséget és korlátozott növekedési lehetőségeket jelenthet, az ideális időzítés a piaci helyzet és a vállalkozás érettségének függvénye.
- A befektetők kulcsszerepet játszanak az exit folyamatban, segítve a legmegfelelőbb vevő vagy partner kiválasztását, tárgyalásokat és a tranzakció jogi, pénzügyi aspektusainak kezelését.
- A sikeres exit után a startup csapatának alkalmazkodnia kell a nagyvállalati környezethez, ami kulturális sokkot és szabadságérzet csökkenését jelentheti.
- Az átmenet a nagyvállalati világba új kihívásokat és lehetőségeket hoz, elősegítve a szakmai és személyes fejlődést.
Tudatosság és az exit stratégia időzítése
A startup világában gyakran merül fel a kérdés: mennyire tudatosan kell indítani egy vállalkozást, és mikor jön el az ideális idő az úgynevezett exit, azaz a vállalat eladásának vagy tőzsdére vitelének lehetőségére? Ezek a kérdések kulcsfontosságúak minden startup alapító számára. A sikeres vállalkozás nem csak az ötleten és a kivitelezésen múlik, hanem a stratégiai tervezésen és a piaci lehetőségek megfelelő kihasználásán is.
A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .