Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Milyen gyakorlatokat és stratégiákat alkalmaz a Telekom a munkaerő-megtartás terén és ezeket hogyan lehet lefordítani a kis cégek életére?
- Hogyan hatott a COVID-19 járvány a munkaerő-megtartásra és a távmunka bevezetésére, mi változott ebben az időszakban és azóta?
- Milyen fejlesztéseket vezettek be a Telekomnál a munkavállalók fejlődésének és szakmai előrelépésének támogatására, és milyen szerepet játszik ez a munkaerő-megtartásban?
- Hogyan érdemes felépíteni a vállalati kultúrát a munkavállalók hosszú távú elkötelezettségének támogatása érdekében?
- Hasonló HR-kihívásokkal küzdenek-e a kisebb és a nagyobb cégek?
Vázlatpontos összefoglaló
- Friedl Zsuzsanna, a T-Systems új regionális HR vezetője, innovatív stratégiákra és vezetőségi bizalom kiépítésére összpontosít.
- Hangsúlyozza a HR szerepét vállalati stratégiákban, az adatok és előrejelzések jelentőségét, valamint az innovációs nyitottságot.
- A Telekomnál elért 20%-os munkavállalói elégedettség növekedését az agilis transzformációnak, a nyitott kommunikációnak és az alkalmazottak bevonásának tulajdonítja.
- Kulcsfontosságú tényezők a munkavállalói elégedettség növelésében: agilis munkavégzés, pozitív kihíváskezelés, hatékony vezetői kommunikáció, dolgozók bevonása, bizalmi kapcsolatok és a munka értékének tudatosítása.
- Az átalakított szervezeti struktúrával és két dimenziós karrierúttal rövidítette le a vezetők kiválasztásának idejét, megnyitva az utat új tehetségek előtt.
- Újradefiniálta a karrierutakat és a fluidabb munkaerő-kezelést.
- A Telekomnál a munkahelyi kultúra átalakítására és folyamatos képzésekre összpontosított, új technológiák adaptációjával és belső tehetségek kiaknázásával.
- A T-Systems új kihívásai mellett a a mentális egészség elősegítésére is összpontosít.
Innováció és emberközpontúság a HR vezetésében: Új irányok Friedl Zsuzsanna kezében
A T-Systems regionális HR vezetői pozíciójában új stratégiák és vezetőségi bizalom kiépítése kerül előtérbe, amelyek megvalósítására a frissen kinevezett vezető, Friedl Zsuzsanna törekszik. Egykor a Telekomnál fontos szerepet betöltve, most a HR tevékenységek új szintre emelésével járul hozzá a vállalat sikeréhez.