Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 11 / 47

Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Milyen gyakorlatokat és stratégiákat alkalmaz a Telekom a munkaerő-megtartás terén és ezeket hogyan lehet lefordítani a kis cégek életére?
  • Hogyan hatott a COVID-19 járvány a munkaerő-megtartásra és a távmunka bevezetésére, mi változott ebben az időszakban és azóta?
  • Milyen fejlesztéseket vezettek be a Telekomnál a munkavállalók fejlődésének és szakmai előrelépésének támogatására, és milyen szerepet játszik ez a munkaerő-megtartásban?
  • Hogyan érdemes felépíteni a vállalati kultúrát a munkavállalók hosszú távú elkötelezettségének támogatása érdekében?
  • Hasonló HR-kihívásokkal küzdenek-e a kisebb és a nagyobb cégek?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Friedl Zsuzsanna, a T-Systems új regionális HR vezetője, innovatív stratégiákra és vezetőségi bizalom kiépítésére összpontosít.
  • Hangsúlyozza a HR szerepét vállalati stratégiákban, az adatok és előrejelzések jelentőségét, valamint az innovációs nyitottságot.
  • A Telekomnál elért 20%-os munkavállalói elégedettség növekedését az agilis transzformációnak, a nyitott kommunikációnak és az alkalmazottak bevonásának tulajdonítja.
  • Kulcsfontosságú tényezők a munkavállalói elégedettség növelésében: agilis munkavégzés, pozitív kihíváskezelés, hatékony vezetői kommunikáció, dolgozók bevonása, bizalmi kapcsolatok és a munka értékének tudatosítása.
  • Az átalakított szervezeti struktúrával és két dimenziós karrierúttal rövidítette le a vezetők kiválasztásának idejét, megnyitva az utat új tehetségek előtt.
  • Újradefiniálta a karrierutakat és a fluidabb munkaerő-kezelést.
  • A Telekomnál a munkahelyi kultúra átalakítására és folyamatos képzésekre összpontosított, új technológiák adaptációjával és belső tehetségek kiaknázásával.
  • A T-Systems új kihívásai mellett a a mentális egészség elősegítésére is összpontosít.

Innováció és emberközpontúság a HR vezetésében: Új irányok Friedl Zsuzsanna kezében

A T-Systems regionális HR vezetői pozíciójában új stratégiák és vezetőségi bizalom kiépítése kerül előtérbe, amelyek megvalósítására a frissen kinevezett vezető, Friedl Zsuzsanna törekszik. Egykor a Telekomnál fontos szerepet betöltve, most a HR tevékenységek új szintre emelésével járul hozzá a vállalat sikeréhez.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .

Mielőtt bezárnád...

Ne maradj le híreinkről, tanfolyamainkról, eseményeinkről. Iratkozz fel a hírlevelünkre, ahol kéthetente tájékoztatunk az aktualitásokról.