Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  22. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  23. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  24. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  25. Vezetői tanulás
  26. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  27. Employer Branding - DreamJobs
  28. Szervezeti bizalom és változás
  29. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  30. Self-mentoring - Bízom benned
  31. Szervezeti bizalom és a változás
  32. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  33. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  34. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  35. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 14 / 35

Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban?
  • Mi a fő különbség a nagyobb és a kisebb cégek gondolkodása között?
  • Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak?
  • Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
  • Hogyan lehet innovatív megoldásokkal helyet találni a nagy versenytársak mellett?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Drajkó László, a magyar informatikai szektor meghatározó alakja, több multinacionális cég vezetője volt, majd startupokkal kezdett foglalkozni, különösen a Graphisoft és a Microsoft Magyarországnál végzett munkájával tűnt ki.
  • A kis cégek sikerének kulcsa a nagyvállalatok döntéshozatali folyamatainak megértése és a problémák hatékony kezelése révén kialakított hosszú távú együttműködések.
  • A sikeres értékesítés az ügyfél igényeinek alapos megértésén, hiteles kapcsolatépítésen és termék iránti elkötelezettségen alapul, különösen a kis cégek és nagyvállalatok közötti interakciókban.
  • A nagyvállalatok gyakran elbuknak a kis cégek innovációinak befogadásában, részben a kockázatkerülés és a nem megfelelő döntéshozatali struktúrák miatt, ami akadályozza őket abban, hogy nyitottak legyenek az új ötletek és megoldások iránt.
  • A nagyvállalatok általában nem nyitottak a kis cégek innovációira a kockázatkerülés és a belső bürokrácia miatt, ami akadályozza őket abban, hogy hatékonyan integrálják a külső újításokat és megoldásokat a saját működésükbe.
  • A vezetői szerep elhagyása után ismerte fel a csapatmunka és az erősségek kihasználásának jelentőségét, hangsúlyozva a gyengeségek elfogadását és a kiegészítő csapattagok fontosságát a siker érdekében.

Nagyvállalatok és kis cégek kapcsolatának kihívásai

Drajkó László, a magyar informatikai szektor egyik meghatározó alakja, aki jelentős hatást gyakorolt a hazai technológiai iparra. Pályafutása során több multinacionális vállalatnál töltött be vezető pozíciókat, köztük a Graphisoft-nál és a Microsoft Magyarország-nál. Ezekben a szerepekben szerzett tapasztalatai révén vált ismertté és elismertté a szakmában.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.