TUDÁSTÁR

Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus
Hogyan működik az innovációs folyamat? Miért fontos az iteráció és a tanulás?Hogyan lehet sikeres egy innovációs kezdeményezés?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus – Kérdések
Hogyan lehet sikeres a nagyvállalati innováció? Miért fontos az iteráció és a kísérletezés? Hogyan lehet felgyorsítani a platformok növekedését?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozói utak – Kérdések
Miért előnyös egy vállalkozónál, ha könnyen beleun a dolgokba? Hogyan segíti ez a tulajdonság a vállalkozót? Miért nem jó, ha egy cégvezető túl sokáig ugyanazzal foglalkozik?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Számla, ÁFA, Cash-flow
Hogyan minimalizálhatók a költségek? Mikor érdemes osztalékot fizetni? Miért fontosak a jó kapcsolatok?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Számla, ÁFA, Cash-flow – Kérdések
Miért fontos a hatékony riportolás egy vállalkozás számára? Milyen problémákat okozhat a hagyományos könyvelői riportolás? Milyen megoldások léteznek a rugalmas, testreszabható vállalati riportolásra?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret – Kérdések
Mit tegyek, ha valaki lemásolja az egyedi stílusomat? Tisztességesen áraznak-e a magyar vállalkozók? Hogyan lehet sikeresen szétválasztani az árazást és a költségeket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben? Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek? Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Personal Branding, Social Media
Melyek a legfontosabb online csatornák kisvállalkozások számára? Hogyan lehet ezeket a csatornákat márkaépítésre és értékesítésre használni? Melyek ezen csatornák előnyei és hátrányai?
Nincs több bejegyzés.