TUDÁSTÁR

Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?
Starting up – Pénz – Helyünk a supply chain-ben
Hogyan sikerült a modellváltás? Miért volt fenntarthatatlan az eredeti modell? Mit tettek a váltáshoz?
Starting up – Pénz – Jó pénz és rossz pénz
Hogyan határozható meg egy cég skálázhatósága? Miért lehet egy startup kezdetben veszteséges? Hogyan válhat egy kis cég jövedelmezővé a méretgazdaságosság révén?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Marketing csatornák – Marketing csatornák
Miért fontos a marketing és a termékfejlesztés összekapcsolása? Mit jelent a growth hacking és mi a példája? Melyek a sikeres marketingstratégia kulcstényezői?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?