TUDÁSTÁR

Vállalkozói stratégiák, lehetőségek
Milyen konkrét módszereket alkalmazhatnak a nagyvállalatok a startupoktól tanulva? Milyen stratégiákat alkalmazhatnak a cégek az állandóan változó üzleti környezet hatékony kezelésére?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus
Hogyan működik az innovációs folyamat? Miért fontos az iteráció és a tanulás?Hogyan lehet sikeres egy innovációs kezdeményezés?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus – Kérdések
Hogyan lehet sikeres a nagyvállalati innováció? Miért fontos az iteráció és a kísérletezés? Hogyan lehet felgyorsítani a platformok növekedését?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Osztozás – Kérdések
Hogyan kezeljük a különböző kockázatvállalási hajlandóságot az alapítók között? Miből lesz jó vezető, és hogyan építsünk jó csapatot? Mit tegyünk, ha egy vezető túl sok feladatot lát el - túl sok szerepet tölt be?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozói utak – Kérdések
Miért előnyös egy vállalkozónál, ha könnyen beleun a dolgokba? Hogyan segíti ez a tulajdonság a vállalkozót? Miért nem jó, ha egy cégvezető túl sokáig ugyanazzal foglalkozik?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Weboldal
Mennyibe kerül egy weboldal? Milyen nehézségekkel jár egy egyedi webfejlesztés? Milyen platformok vannak webáruházak építésére?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Weboldal – Kérdések
Mennyi időbe telik egy weboldal elkészítése? Milyen nehézségei vannak az egyedi webfejlesztésnek? Mely platformok alkalmasak webáruházak létrehozására?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Product-market fit
Hogyan határozzuk meg, kik az ügyfeleink? Mi a product-market fit, és miért olyan fontos? Hogyan kerüljük el a délibábokat és a gyenge product-market fit csapdáját?
Nincs több bejegyzés.