TUDÁSTÁR

Nemzetközi piacra lépés
Milyen pénzügyi, operatív és kulturális kihívásokkal szembesültünk a nemzetközi piacra lépés során, és milyen megoldásokat találtunk ezekre a kihívásokra? Hogyan választottuk ki, hogy melyik országba próbáljunk terjeszkedni?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus
Hogyan működik az innovációs folyamat? Miért fontos az iteráció és a tanulás?Hogyan lehet sikeres egy innovációs kezdeményezés?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus – Kérdések
Hogyan lehet sikeres a nagyvállalati innováció? Miért fontos az iteráció és a kísérletezés? Hogyan lehet felgyorsítani a platformok növekedését?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozói utak – Kérdések
Miért előnyös egy vállalkozónál, ha könnyen beleun a dolgokba? Hogyan segíti ez a tulajdonság a vállalkozót? Miért nem jó, ha egy cégvezető túl sokáig ugyanazzal foglalkozik?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Bevezetés – Kérdések
Mi történik egy startup életében exit esetén? Mennyi pénz marad az alapítóknál sikeres exit után? Miért fontos egy startup számára a piaccal való kapcsolat?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés – Kérdések
Mekkora kockázatot vállalhatunk egy startup ötlet validációja során? Meddig érdemes elmenni a figdortesztelésben? Hogyan biztosíthatjuk, hogy képesek leszünk teljesíteni az ügyfelek felé tett ígéreteinket?
Nincs több bejegyzés.