Vissza a Tanfolyamhoz

Kilövés tanfolyam

0% kész
0/0 Steps
  1. 1. Modul - Rákészülés

    Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés
  2. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
  3. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
  4. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
  5. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
  6. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
  7. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
  8. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
  9. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
  10. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
  11. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
  12. Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
  13. 2. Modul - Ötlettől ügyfélig
    Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
  14. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
  15. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
  16. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
  17. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
  18. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
  19. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
  20. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
  21. Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
  22. 3. Modul - Beindítás
    Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
  23. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
  24. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
  25. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
  26. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
  27. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
  28. Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
  29. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
  30. Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
  31. 4. Modul - Pénz
    Kilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
  32. Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
  33. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
  34. Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
  35. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
  36. Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
  37. 5. Modul - Működés
    Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
  38. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
  39. Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
  40. Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
  41. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
  42. Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
  43. Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
  44. 6. Modul - Befektetés
    Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
  45. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
  46. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
  47. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
  48. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
  49. Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 18 / 49

Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés – Kérdések

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Mekkora kockázatot vállalhatunk egy startup ötlet validációja során?
  • Meddig érdemes elmenni a figdortesztelésben?
  • Hogyan biztosíthatjuk, hogy képesek leszünk teljesíteni az ügyfelek felé tett ígéreteinket?

Vázlatpontos összefoglaló

  • A Figdor teszt nem az ügyfelek megtévesztéséről szól, hanem arról, hogy megtaláljuk azt a határt, ameddig elmehetünk.
  • A CodeBerry például visszafizette az ügyfelek pénzét, mert kiderült, hogy egy tervezett szolgáltatás nem valósítható meg. Ez volt a legvalóságosabb mérés.
  • Nem kell mindenáron elköteleződni egy ötlet mellett, rugalmasnak kell lenni. Meg kell találni, mennyire vagyunk bevállalósak, és addig kell elmenni a tesztelésben, hogy valós képet kapjunk.
  • Saját tanfolyamaimat is csak akkor indítottam el, ha eleget jelentkeztek. Előtte nem tudtam, biztosan lesz-e. Csak akkor kezdtem szerződéseket és számlákat küldeni, ha láttam, hogy lesz elég érdeklődő.
  • Fontos, hogy mire pénz landol nálad ügyfelektől, már légy benne biztos, hogy képes leszel teljesíteni a vállaltakat.
  • A módszer nem az, hogy pénzt bukjanak az ügyfelek, de addig kell menni a teszteléssel, hogy valós képet kapjunk.

Fake door testing: Vevő megtévesztés vagy piackutatás?

A vállalatok számára a termékfejlesztés és a piackutatás elengedhetetlenül fontosak ahhoz, hogy sikeresen elérjék a fogyasztók igényeit és kielégítsék azokat. Ebben a folyamatban a fake door testing egy olyan módszer, amelyet egyes vállalatok alkalmaznak, hogy előzetesen felmérjék egy potenciális termék vagy szolgáltatás iránti érdeklődést. Azonban felmerül a kérdés, hogy vajon a fake door testing etikus-e, vagy csupán egy vevő megtévesztésére épülő manipulációs eszköz? Vizsgáljuk meg a fake door testinget, előnyeit, hátrányait és etikai aspektusait, hogy átfogó képet kapjunk róla.

A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.