Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 18 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés – Kérdések
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mekkora kockázatot vállalhatunk egy startup ötlet validációja során?
- Meddig érdemes elmenni a figdortesztelésben?
- Hogyan biztosíthatjuk, hogy képesek leszünk teljesíteni az ügyfelek felé tett ígéreteinket?
Vázlatpontos összefoglaló
- A Figdor teszt nem az ügyfelek megtévesztéséről szól, hanem arról, hogy megtaláljuk azt a határt, ameddig elmehetünk.
- A CodeBerry például visszafizette az ügyfelek pénzét, mert kiderült, hogy egy tervezett szolgáltatás nem valósítható meg. Ez volt a legvalóságosabb mérés.
- Nem kell mindenáron elköteleződni egy ötlet mellett, rugalmasnak kell lenni. Meg kell találni, mennyire vagyunk bevállalósak, és addig kell elmenni a tesztelésben, hogy valós képet kapjunk.
- Saját tanfolyamaimat is csak akkor indítottam el, ha eleget jelentkeztek. Előtte nem tudtam, biztosan lesz-e. Csak akkor kezdtem szerződéseket és számlákat küldeni, ha láttam, hogy lesz elég érdeklődő.
- Fontos, hogy mire pénz landol nálad ügyfelektől, már légy benne biztos, hogy képes leszel teljesíteni a vállaltakat.
- A módszer nem az, hogy pénzt bukjanak az ügyfelek, de addig kell menni a teszteléssel, hogy valós képet kapjunk.
Fake door testing: Vevő megtévesztés vagy piackutatás?
A vállalatok számára a termékfejlesztés és a piackutatás elengedhetetlenül fontosak ahhoz, hogy sikeresen elérjék a fogyasztók igényeit és kielégítsék azokat. Ebben a folyamatban a fake door testing egy olyan módszer, amelyet egyes vállalatok alkalmaznak, hogy előzetesen felmérjék egy potenciális termék vagy szolgáltatás iránti érdeklődést. Azonban felmerül a kérdés, hogy vajon a fake door testing etikus-e, vagy csupán egy vevő megtévesztésére épülő manipulációs eszköz? Vizsgáljuk meg a fake door testinget, előnyeit, hátrányait és etikai aspektusait, hogy átfogó képet kapjunk róla.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .