Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 33 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek
Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan kategorizáljuk a költségeinket?
- Mi a különbség a fix és a változó költségek között?
- Hogyan befolyásolja a költségszerkezetünk a vállalkozásunk növekedését?
Vázlatpontos összefoglaló
- A bevétel az egyik legfontosabb mutató, ami megmutatja, hogy az üzletünk prosperál-e. Ahhoz, hogy fenntarthatóan növekedni tudjunk, visszatérő és rendszeres bevételt generáló ügyfelekre van szükségünk.
- Ha a bevételhez képest túl nagyok a fix költségeink, akkor “túl kicsik” vagyunk, és nagyobb volumenre van szükségünk a méretgazdaságosság eléréséhez. Ha a skálázódó költségek viszik el a bevétel nagy részét, szintén nagy volumenre van szükség a profitabilitáshoz.
- A marketing költségeket érdemes szétválasztani fix és skálázódó költségekre. Az online marketing és a videógyártás inkább skálázódó költség, míg pl. a marketinges bére fix költség.
- Minél jobban leválasztjuk fix és skálázódó költségeinket, annál jobban megértjük üzletünk működését és jelenlegi állapotát.
Jól körültekintő költségkategorizálás a növekedés útján
Amellett, hogy egy vállalkozás felépítésekor a fő fókusz a bevétel generálása, legalább annyi figyelmet érdemes fordítani a költségek kezelésére és kategorizálására is. A költségek jól célzott csoportosítása ugyanis segít feltárni a cég működésének teljes körű képét, és rámutatni azokra a pontokra, ahol további hatékonyságnövelésre van lehetőség.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Pro Tagsággal érhető el.