Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 19 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Fókusz, stratégia
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Mivel foglalkozunk, és mivel nem?
- Hogyan csökkentsük a területek számát, amikre fókuszálunk?
- Hogyan hozzunk jobb döntéseket a lehetőségek között?
Vázlatpontos összefoglaló
- Az elaprózódás, a túl sok irányba való nyitás visszatartja a növekedést egy startupnál. Érdemes fókuszálni, szűkíteni a tevékenységeinket.
- Ha valamely próbálkozásunk nem hoz áttörést, azt el kell engedni. Csökkenteni kell a listát, szűrni a termékeket és piacokat.
- Döntéseinkben érdemes meghallgatni a csapatot, de végül a vezetőknek kell dönteniük. A döntést az egész szervezettel el kell fogadtatni.
- A SWOT analízis segít a lehetőségeink rendszerezésében és jobb döntések hozatalában. Belátást ad az erősségeinkbe és gyengeségeinkbe, a külső lehetőségekbe és veszélyekbe.
- A stratégia nem csak arról szól, amivel foglalkozunk, hanem arról is, amivel nem. Minél erősebb a stratégia, annál kevesebb dologra fókuszál a cég.
- Fontos megérteni az értékajánlatunkat: milyen problémát oldunk meg az ügyfeleinknek, és ez milyen előnyöket jelent nekik. Ez alapján tudjuk termékeinket és szolgáltatásainkat alakítani.
- Meg kell találni az egyediségünket, ami megkülönböztet bennünket a versenytársaktól. Ki kell emelnünk, hogy miért mi vagyunk a legmegfelelőbbek az adott megoldásra.
A startupok növekedési buktatói és azok elkerülése
A startupok életében elengedhetetlen az innováció és a folyamatos fejlődés. Azonban nagyon könnyen előfordulhat, hogy túllépjük az innovációs ciklust, és túl sok mindenbe kezdünk bele egyszerre anélkül, hogy bármelyikben is igazi áttörést érnénk el.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .