Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 9 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – A tanulás ára – Kérdések
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Miért érheti utol egy új cég egy régóta működőt?
- Miért nem mindig éri meg elsőként belépni egy piacra?
- Hogyan maradhat versenyben egy cég a változó piacon?
Vázlatpontos összefoglaló
- Egy újonnan piacra lépő cég néhány év alatt utolérhet egy régóta működő vállalkozást. Ennek oka lehet a jobb finanszírozás, ami gyorsabb fejlődést tesz lehetővé. Az új cég könnyebben láthatja a piacot, így új ötletekkel állhat elő.
- Technológiai előnyre is szert tehet, új eszközök és módszerek segíthetik versenyhelyzetét. Emellett szerencséje is lehet egy nagy ügyfél vagy befektető megszerzésével.
- Nem mindig éri meg elsőként belépni egy piacra. A később érkezőknek kevesebb alapot kell lerakniuk, könnyebben tudnak újítani. Tapasztaltabb alapító előnyt jelenthet.
- A siker kulcsa a folyamatos fejlődés és innováció, így versenyben maradhat a cég. Érdemes nyomon követni a versenytársakat, és lehetőség szerint tanulni tőlük. Nem szabad elkeseredni, ha utolérik a céget, hanem továbblépni.
- A piac folyamatosan változik, ezért fontos lépést tartani vele. Egy jól működő régi cégnek is van mit tanulnia az új szereplőktől – és fordítva. A versenyhelyzetből mindkét fél profitálhat, ha nyitott szemmel jár.
A későbbi indulás előnyei és a változó üzleti környezet hatása
Az üzleti világban mindig jelen vannak olyan helyzetek, ahol hosszú időn keresztül domináns piaci szereplők uralkodnak egy adott iparágban. Azonban időről időre előfordul, hogy egy újonnan érkező vállalkozás vagy szereplő hirtelen sikereket ér el, sőt, néha még a már hosszú évek óta jelen lévő cégeket is megelőzi. Ez az eset gyakran kérdéseket vet fel, hogy hogyan lehetséges ez, és miért ér el olyan gyorsan ugyanazt, amire másoknak évek kellenek.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .