Vissza a Tanfolyamhoz
Kilövés tanfolyam
0% kész
0/0 Steps
-
1. Modul - Rákészülés
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés -
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Bevezetés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozói utak - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Vállalkozások fajtái
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az indulás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - A tanulás ára - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Az induló csapat
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás
-
Kilövés tanfolyam - Rákészülés - Osztozás - Kérdések
-
2. Modul - Ötlettől ügyféligKilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Bevezetés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Innovációs ciklus - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Témaválasztás, validáció
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Tesztelés - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Fókusz, stratégia
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product-market fit
-
Kilövés tanfolyam - Ötlettől ügyfélig - Product market fit - Kérdések
-
3. Modul - BeindításKilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Weboldal - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Marketing - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Personal Branding, Social Media - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - PR
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret
-
Kilövés tanfolyam - Beindítás - Piacismeret - Kérdések
-
4. Modul - PénzKilövés tanfolyam - Pénz - Pénz
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Árazás
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Bevételek, költségek - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow
-
Kilövés tanfolyam - Pénz - Számla, ÁFA, Cash-flow - Kérdések
-
5. Modul - MűködésKilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, KATA
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Cégalapítás, cégformák - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Jog, könyvelés, admin
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Fizetés, csapat - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Működés - Adat alapú döntések
-
6. Modul - BefektetésKilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Tőkebevonás - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektetők - Kérdések
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Befektethetőség
-
Kilövés tanfolyam - Befektetés - Eladhatóság
Lecke 21 / 49
Folyamatban
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Product market fit – Kérdések
Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan érdemes saját terméket vagy szolgáltatást fejleszteni?
- Mire érdemes figyelni a sikeres saját termékkel kapcsolatban?
- Milyen buktatók adódhatnak a saját termék fejlesztése során?
Vázlatpontos összefoglaló
- A saját termékkel nagyobb értéket lehet felhalmozni, mint projektalapon, mert a termék a háttérben dolgozik helyettünk. De sokkal több felelősséggel is jár, hiszen mindenre figyelni kell.
- A termékfejlesztésben nincs konkrét vége, folyamatosan lehet javítani és fejleszteni, míg a projekteknél a megrendelő dönti el, mikor elég.
- A termékkel való foglalkozás maximális odafigyelést igényel, mellette nehéz más projekteket is csinálni. Teljes embert kíván.
- Ahhoz, hogy egy ötletből sikeres termék legyen, konkrét ügyfelekre kell fókuszálni, akik hajlandóak érte fizetni. A “világmegváltó” ötletek ritkán működnek, mert nincs mögöttük üzleti modell.
- Mielőtt belevágunk egy termékbe, érdemes piackutatást végezni, hogy valóban van-e rá kereslet.
A saját termék vagy szolgáltatás fejlesztése
Egy saját termék vagy szolgáltatás fejlesztése teljesen más hozzáállást igényel, mint a projektmunka. Utóbbinál a cél, hogy az ügyfél elégedett legyen, és folyamatosan fizet, amíg a projekt el nem készül. Ezzel szemben a saját terméknél sosem látjuk a végét, folyamatosan jobbá tehetjük, és a piacon kell bizonyítania. Nincs közvetlen anyagi ösztönző vagy büntetés, a hosszú távú siker a legjobb terméken múlik.
A Video és az Összefoglaló Cikk megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom .