TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Befektetők
Milyen tőkebevonási formák vannak? Melyek az egyes tőkebevonási formák előnyei és hátrányai? Hogyan válasszam ki a számomra legmegfelelőbb tőkebevonási formát?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Befektetők – Kérdések
Miért buknak sokan a sikeres Kickstarter kampány után? Mire figyeljenek oda a Kickstarter kampányt tervezők? Hogyan lehet sikeresen alkalmazni a Kickstarter modellt?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Tőkebevonás
Miért fontos jól felkészülni a tőkebevonásra? Milyen árat fizetünk a befektetők pénzéért? Hogyan befolyásolja a befektetők jelenléte a cég működését?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Tőkebevonás – Kérdések
Miért nem tudnak általában a cégek kivásárolni egy befektetőt? Mikor fordulhat elő, hogy egy cég mégis kivásárolja a befektetőjét? Miért nem jó ez a befektetőnek?