TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Számla, ÁFA, Cash-flow
Hogyan minimalizálhatók a költségek? Mikor érdemes osztalékot fizetni? Miért fontosak a jó kapcsolatok?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Számla, ÁFA, Cash-flow – Kérdések
Miért fontos a hatékony riportolás egy vállalkozás számára? Milyen problémákat okozhat a hagyományos könyvelői riportolás? Milyen megoldások léteznek a rugalmas, testreszabható vállalati riportolásra?