TUDÁSTÁR

Product-market fit
Miért fontos a skálázhatóság a startup vállalkozások számára? Hogyan befolyásolja egy startup sikerpotenciálját az ötlet védhetősége és a piacra való belépés korlátai?
Cégfejlesztéstől a delegálásig
Hogyan változhat egy vezetői stílus a vállalat fejlődésével? Milyen szerepet játszik a vállalatirányítási rendszerek bevezetése egy szervezet hatékonyságában?
Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Hatékony megoldások és praktikák a termékfejlesztésben
Milyen eszközöket használhatnak a vállalkozások a piaci validáláshoz? Hogyan segíthetik a digitális platformok a célközönség gyors összegyűjtését és elemzését?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus – Kérdések
Hogyan lehet sikeres a nagyvállalati innováció? Miért fontos az iteráció és a kísérletezés? Hogyan lehet felgyorsítani a platformok növekedését?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus
Hogyan működik az innovációs folyamat? Miért fontos az iteráció és a tanulás?Hogyan lehet sikeres egy innovációs kezdeményezés?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek – Kérdések
Mely költségek tartoznak a fix, és melyek a változó költségek közé? Hogyan változnak a változó költségek a vállalkozás bevételének függvényében? Milyen marketing költések számítanak fix, és milyenek változó költségnek?
Nincs több bejegyzés.