TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus
Hogyan működik az innovációs folyamat? Miért fontos az iteráció és a tanulás?Hogyan lehet sikeres egy innovációs kezdeményezés?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Bevezetés
Mi a tanfolyam célja és felépítése? Ki a tanfolyam vezetője és milyen a háttere? Hogyan lett az NNG navigációs cég az egyik startupjából?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Pénz
Miért fontosak az első ügyfelek? Hogyan lehet az első ügyfeleket megszerezni? Miért nehéz az első eladásokat végrehajtani?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Marketing
Hogyan tudunk hatékonyan építeni egy márkát startupként? Miért fontosak a jól megfogalmazott, tömör szövegek? Hogyan használhatjuk a képeket és videókat a branding folyamatában?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés
Hogyan mérjük fel a piacot egy startup ötlet esetén? Miért fontos az árképzés és hogyan határozzuk meg az ideális árat? Mik azok a tényezők, amelyek meghatározzák egy startup sikerességét vagy kudarcát?