TUDÁSTÁR

Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Osztozás
Hogyan tartsd egyben az alapítói csapatot? Mire érdemes figyelni több alapítóval? Hogyan kezeljük a cégen belüli konfliktusokat?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Osztozás – Kérdések
Hogyan kezeljük a különböző kockázatvállalási hajlandóságot az alapítók között? Miből lesz jó vezető, és hogyan építsünk jó csapatot? Mit tegyünk, ha egy vezető túl sok feladatot lát el - túl sok szerepet tölt be?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az induló csapat
Hogyan építsünk fel egy induló csapatot? Milyen szerepkörökre van szükség egy startupban? Kik legyenek a vezetők egy induló vállalkozásban?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – A tanulás ára – Kérdések
Miért érheti utol egy új cég egy régóta működőt? Miért nem mindig éri meg elsőként belépni egy piacra? Hogyan maradhat versenyben egy cég a változó piacon?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az indulás
Milyen módokon lehet vállalkozást indítani? Mire kell figyelni egy sikeres vállalkozásindításkor? Mennyi időbe telik, mire egy vállalkozás stabilizálódik?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az indulás – Kérdések
Miért tart tovább céget építeni Magyarországon, mint Amerikában vagy Skandináviában? Mennyi idő szükséges egy cégvezető fejlődéséhez? Mire van szükség egy magyar vállalkozás sikeréhez?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Bevezetés – Kérdések
Mi történik egy startup életében exit esetén? Mennyi pénz marad az alapítóknál sikeres exit után? Miért fontos egy startup számára a piaccal való kapcsolat?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret – Kérdések
Mit tegyek, ha valaki lemásolja az egyedi stílusomat? Tisztességesen áraznak-e a magyar vállalkozók? Hogyan lehet sikeresen szétválasztani az árazást és a költségeket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben? Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek? Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Personal Branding, Social Media
Melyek a legfontosabb online csatornák kisvállalkozások számára? Hogyan lehet ezeket a csatornákat márkaépítésre és értékesítésre használni? Melyek ezen csatornák előnyei és hátrányai?
Nincs több bejegyzés.