TUDÁSTÁR

Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Témaválasztás, validáció
Milyen módszerekkel végezhető piackutatás? Hogyan érdemes saját kutatást végezni egy startup számára? Miért és hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az induló csapat
Hogyan építsünk fel egy induló csapatot? Milyen szerepkörökre van szükség egy startupban? Kik legyenek a vezetők egy induló vállalkozásban?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az indulás – Kérdések
Miért tart tovább céget építeni Magyarországon, mint Amerikában vagy Skandináviában? Mennyi idő szükséges egy cégvezető fejlődéséhez? Mire van szükség egy magyar vállalkozás sikeréhez?
Kilövés tanfolyam – Működés – Cégalapítás, cégformák – Kérdések
Melyik a legmegfelelőbb cégforma egy induló innovatív startup számára? Érdemes-e később áttérni más cégformára vagy külföldi leányvállalatra? Mikor érdemes offshore céget alapítani?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek
Hogyan kategorizáljuk a költségeinket? Mi a különbség a fix és a változó költségek között? Hogyan befolyásolja a költségszerkezetünk a vállalkozásunk növekedését?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Pénz
Miért fontosak az első ügyfelek? Hogyan lehet az első ügyfeleket megszerezni? Miért nehéz az első eladásokat végrehajtani?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret
Miért nehéz az MVP koncepcióját megvalósítani a gyakorlatban? Milyen kihívásokkal szembesülhetünk MVP készítése során? Hogyan lehet felkészülni pszichésen az MVP-re?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret – Kérdések
Mit tegyek, ha valaki lemásolja az egyedi stílusomat? Tisztességesen áraznak-e a magyar vállalkozók? Hogyan lehet sikeresen szétválasztani az árazást és a költségeket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben? Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek? Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Personal Branding, Social Media
Melyek a legfontosabb online csatornák kisvállalkozások számára? Hogyan lehet ezeket a csatornákat márkaépítésre és értékesítésre használni? Melyek ezen csatornák előnyei és hátrányai?
Nincs több bejegyzés.