TUDÁSTÁR

Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Sales & Marketing – Bevezetés
Sales vagy marketing: egy cég számára melyik a fontosabb? Mi a marketing és hogyan működik? Mi a sales és mik a sales hatékonyság kulcsfontosságú tényezői?
Starting up – Az ügyfél – Kérdések
Hogyan segítheti és akadályozhatja a pozitív hálózati hatás egy startup növekedését? Mit tehet egy új cég annak érdekében, hogy kilépjen a pozitív hálózati hatás csapdájából? Miként lehet legyőzni egy domináns piaci szereplőt?
Starting up – Az ügyfél – Platformok és piacterek
Mik a platformok legfőbb dilemmái és kihívásai?  Mi a siker kulcsa a platformok számára? Milyen üzleti modellek állnak rendelkezésükre, és milyen korlátokkal szembesülnek?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást?  Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Starting up – Pénz – Jó pénz és rossz pénz
Hogyan határozható meg egy cég skálázhatósága? Miért lehet egy startup kezdetben veszteséges? Hogyan válhat egy kis cég jövedelmezővé a méretgazdaságosság révén?
Nincs több bejegyzés.