TUDÁSTÁR

Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Pénz – Bevezető
Mi a jó és rossz pénz? Hogyan alakul a méretgazdaságosság a cég különböző szakaszaiban? Mik azok a pénzügyi mutatók, amikkel önmagunkat kiértékelhetjük?
Starting up – Fejlesztés – Kérdések
Miért előnyös egy szoftver modularitása? Milyen nehézségekkel jár egy szoftver technológiai újraírása? Hogyan lehet egyesíteni a régi és új technológiára épülő termékek előnyeit?
Starting up – Fejlesztés – A félelem
Mi befolyásolja egy szoftverfejlesztő cég sikerességét? Milyen tényezők határozzák meg egy programozó hatékonyságát és értékteremtését? Hogyan lehet növelni egy szoftverfejlesztő cég hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Marketing csatornák – Marketing csatornák
Miért fontos a marketing és a termékfejlesztés összekapcsolása? Mit jelent a growth hacking és mi a példája? Melyek a sikeres marketingstratégia kulcstényezői?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás
Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez? Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat? Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?