TUDÁSTÁR

Product-market fit
Miért fontos a skálázhatóság a startup vállalkozások számára? Hogyan befolyásolja egy startup sikerpotenciálját az ötlet védhetősége és a piacra való belépés korlátai?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?
Tőkebevonás – Tervek és matek – Pitch deck
Mi a pitch deck és mire való? Mi a szöveges üzleti terv és mikor, milyen terjedelemben kell elkészíteni? Mire érdemes figyelni a pitch deck és az üzleti terv elkészítésekor?
Tőkebevonás – Felkészülés – Befektetés befektető szemmel
Hogyan értékelik a befektetők a cégeket, startupokat? Milyen motivációi vannak a befektetőknek és hogyan befolyásolják ezek a döntéseiket? Hogyan segítik a befektetési menedzserek és a VC-k a startupot abban, hogy befektetést kapjon?
Tőkebevonás – Befektetők – Kérdések
Honnan szerezhető tőke? Hogyan készítsünk pénzügyi terveket a különböző befektetőknek? Milyen stratégiával érdemes piacra lépni - hazai vagy nemzetközivel?