TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?