TUDÁSTÁR

Út az osztalékig
Milyen új üzletágat nyitott a tulajdonos a partikellék kereskedelem mellett? Miért fontos a tulajdonos számára az osztalékfizetés?
Vállalkozói stratégiák, lehetőségek
Milyen konkrét módszereket alkalmazhatnak a nagyvállalatok a startupoktól tanulva? Milyen stratégiákat alkalmazhatnak a cégek az állandóan változó üzleti környezet hatékony kezelésére?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Bevezetés
Mi a tanfolyam célja és felépítése? Ki a tanfolyam vezetője és milyen a háttere? Hogyan lett az NNG navigációs cég az egyik startupjából?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Számla, ÁFA, Cash-flow
Hogyan minimalizálhatók a költségek? Mikor érdemes osztalékot fizetni? Miért fontosak a jó kapcsolatok?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Számla, ÁFA, Cash-flow – Kérdések
Miért fontos a hatékony riportolás egy vállalkozás számára? Milyen problémákat okozhat a hagyományos könyvelői riportolás? Milyen megoldások léteznek a rugalmas, testreszabható vállalati riportolásra?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek
Hogyan kategorizáljuk a költségeinket? Mi a különbség a fix és a változó költségek között? Hogyan befolyásolja a költségszerkezetünk a vállalkozásunk növekedését?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek – Kérdések
Mely költségek tartoznak a fix, és melyek a változó költségek közé? Hogyan változnak a változó költségek a vállalkozás bevételének függvényében? Milyen marketing költések számítanak fix, és milyenek változó költségnek?
Nincs több bejegyzés.