TUDÁSTÁR

Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Út az osztalékig
Milyen új üzletágat nyitott a tulajdonos a partikellék kereskedelem mellett? Miért fontos a tulajdonos számára az osztalékfizetés?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Fundraising Playbook – Startup Hungary
Milyen szerepet játszik a Startup Hungary a magyar startup ökoszisztémában? Miért nem érdemes a magyar startupoknak kizárólag a helyi piaci realitásokhoz igazodniuk? Mikor érdemes egy startupnak pénzt bevonnia?