TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Sikeres és sikertelen stratégiák
Milyen gyakori hiba a startupok partnerválasztási folyamatában? Miért fontos a startupok számára, hogy alaposan megvizsgálják a potenciális piacok érettségét és kínálatuk relevanciáját?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Hatékony megoldások és praktikák a termékfejlesztésben
Milyen eszközöket használhatnak a vállalkozások a piaci validáláshoz? Hogyan segíthetik a digitális platformok a célközönség gyors összegyűjtését és elemzését?
Helyünk a nemzetközi versenyben – kihívások, eltűnő szakmák
Hogyan kezeljék a vállalatok a digitalizáció által okozott munkaerőpiaci változásokat? Mi a digitalizáció legnagyobb kihívása a munkaerőpiac számára?
Hogy látszódj a socialben
Milyen egyszerű lépésekkel lehet javítani a hibrid munkavégzés során az online megjelenést? Milyen lépéseket tehetünk a hibrid munkakörnyezetünk javítása érdekében, hogy professzionálisabb benyomást keltsünk online találkozókon?
Self branding – profil önéletrajz felsőfokon
Mi a kulcsa egy sikeres employer branding profilnak? Milyen módszerekkel lehet erősíteni a vállalati profil vonzerejét potenciális munkavállalók számára? Hogyan használhatók ki a DreamJobs platform funkciói az új munkakultúra bemutatására?
Bizalomépítés szkeptikus munkavállalókban – marketinges szemszögéből
Milyen módszerekkel építhetünk ki bizalmat a munkavállalók körében egy szervezetben? Miként járulhat hozzá a munkavállalói elkötelezettség növelése a vállalat hosszú távú sikeréhez? Hogyan befolyásolhatja a tartalommarketing a munkavállalók elköteleződését?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Nincs több bejegyzés.