TUDÁSTÁR

100 nap startup – Avatárok
Milyen kihívásokkal nézhet szembe egy startup vállalkozás, amikor nemzetközi piacra lép? Hogyan használták az avatárokat a CodeBerry-nél? Mi történik az avatárokkal, amint egy startup eléri a kritikus tömeget az új piacon?
Starting up – Ötlettől termékig – Jó ötlet, rossz ötlet
Miért buknak el olyan sokan startupok? Mik a sikeres startupok legfontosabb jellemzői? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
100 nap startup – Content gyártás
Milyen szerepe van a tartalomgyártásnak egy kezdő vállalkozás elindításakor? Hogyan lehet olcsón tartalmat gyártani és elérni a célközönséget? Mire kell figyelni a videók készítésekor?
100 nap startup – Trollok
Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket? Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz? Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?