TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Starting up – Csapat és szervezet – ESOP
Miért érdemes dolgozói részvényeket adni egy startupnak? Hogyan kezeljük a dolgozókat tulajdonosként? Kinek érdemes dolgozói részvényt adni?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Pénz – Jó pénz és rossz pénz
Hogyan határozható meg egy cég skálázhatósága? Miért lehet egy startup kezdetben veszteséges? Hogyan válhat egy kis cég jövedelmezővé a méretgazdaságosság révén?
Starting up – Fejlesztés – Üzlet és fejlesztés
Miért fontos az üzleti és fejlesztői oldal együttműködése? Hogyan lehet összehangolni az üzleti és technológiai szempontokat? Hogyan biztosítható a fejlesztőcsapat zavartalan és hatékony munkája?
Starting up – Fejlesztés – Ami nem működik
Milyen modell nem működik a startupoknál? Mi a kulcsa a startupok hatékonyságának? Mi okozza a legnagyobb veszteséget a startup fejlesztésben?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Sales & Marketing – Kérdések
Hogyan csökkenthető a bizalmatlanság? Hogyan bizonyítható a hozzáadott érték? Hogyan lehet stratégiai beszállítóvá válni?
Nincs több bejegyzés.