TUDÁSTÁR

Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?
Hogy látszódj a socialben
Milyen egyszerű lépésekkel lehet javítani a hibrid munkavégzés során az online megjelenést? Milyen lépéseket tehetünk a hibrid munkakörnyezetünk javítása érdekében, hogy professzionálisabb benyomást keltsünk online találkozókon?
Self branding – profil önéletrajz felsőfokon
Mi a kulcsa egy sikeres employer branding profilnak? Milyen módszerekkel lehet erősíteni a vállalati profil vonzerejét potenciális munkavállalók számára? Hogyan használhatók ki a DreamJobs platform funkciói az új munkakultúra bemutatására?
Starting up – Csapat és szervezet – ESOP
Miért érdemes dolgozói részvényeket adni egy startupnak? Hogyan kezeljük a dolgozókat tulajdonosként? Kinek érdemes dolgozói részvényt adni?
Starting up – Pénz – Méretgazdaságosság
Hogyan lehet egy vállalkozás növekedését fenntartható módon finanszírozni? Miért kerülnek nehéz helyzetbe az oktatási vállalkozások és a franchise hálózatok? Mitől függ egy nemzetközi vállalat központjának fenntarthatósága?