TUDÁSTÁR

A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozói utak – Kérdések
Miért előnyös egy vállalkozónál, ha könnyen beleun a dolgokba? Hogyan segíti ez a tulajdonság a vállalkozót? Miért nem jó, ha egy cégvezető túl sokáig ugyanazzal foglalkozik?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Pénz
Miért fontosak az első ügyfelek? Hogyan lehet az első ügyfeleket megszerezni? Miért nehéz az első eladásokat végrehajtani?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret
Miért nehéz az MVP koncepcióját megvalósítani a gyakorlatban? Milyen kihívásokkal szembesülhetünk MVP készítése során? Hogyan lehet felkészülni pszichésen az MVP-re?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Befektetők
Milyen tőkebevonási formák vannak? Melyek az egyes tőkebevonási formák előnyei és hátrányai? Hogyan válasszam ki a számomra legmegfelelőbb tőkebevonási formát?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Befektetők – Kérdések
Miért buknak sokan a sikeres Kickstarter kampány után? Mire figyeljenek oda a Kickstarter kampányt tervezők? Hogyan lehet sikeresen alkalmazni a Kickstarter modellt?
Kilövés tanfolyam – Működés – Adat alapú döntések
Hogyan számolható ki pontosan egy ügyfél élettartam-értéke? Miért fontos egy cég számára az ügyfelek élettartam-értékének ismerete? Hogyan lehet optimalizálni egy vállalkozást az ügyfelek élettartam-értéke alapján?