TUDÁSTÁR

Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Bevezetés
Mi az innovációs folyamat lényege? Miért nem létezik jó ötlet és miért rosszak alapvetően az ötletek? Mi a különbség a folyamatfejlesztés és az innováció között?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Osztozás – Kérdések
Hogyan kezeljük a különböző kockázatvállalási hajlandóságot az alapítók között? Miből lesz jó vezető, és hogyan építsünk jó csapatot? Mit tegyünk, ha egy vezető túl sok feladatot lát el - túl sok szerepet tölt be?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozói utak – Kérdések
Miért előnyös egy vállalkozónál, ha könnyen beleun a dolgokba? Hogyan segíti ez a tulajdonság a vállalkozót? Miért nem jó, ha egy cégvezető túl sokáig ugyanazzal foglalkozik?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek
Hogyan kategorizáljuk a költségeinket? Mi a különbség a fix és a változó költségek között? Hogyan befolyásolja a költségszerkezetünk a vállalkozásunk növekedését?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek – Kérdések
Mely költségek tartoznak a fix, és melyek a változó költségek közé? Hogyan változnak a változó költségek a vállalkozás bevételének függvényében? Milyen marketing költések számítanak fix, és milyenek változó költségnek?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Árazás
Miért fontos több szempontból vizsgálni egy cég pénzügyeit? Miért lényeges követni az árrést? Hogyan lehet az árrést nyomon követni?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Pénz
Miért fontosak az első ügyfelek? Hogyan lehet az első ügyfeleket megszerezni? Miért nehéz az első eladásokat végrehajtani?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret
Miért nehéz az MVP koncepcióját megvalósítani a gyakorlatban? Milyen kihívásokkal szembesülhetünk MVP készítése során? Hogyan lehet felkészülni pszichésen az MVP-re?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Product-market fit
Hogyan határozzuk meg, kik az ügyfeleink? Mi a product-market fit, és miért olyan fontos? Hogyan kerüljük el a délibábokat és a gyenge product-market fit csapdáját?
Nincs több bejegyzés.