TUDÁSTÁR

Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Innovációs ciklus
Hogyan működik az innovációs folyamat? Miért fontos az iteráció és a tanulás?Hogyan lehet sikeres egy innovációs kezdeményezés?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Osztozás – Kérdések
Hogyan kezeljük a különböző kockázatvállalási hajlandóságot az alapítók között? Miből lesz jó vezető, és hogyan építsünk jó csapatot? Mit tegyünk, ha egy vezető túl sok feladatot lát el - túl sok szerepet tölt be?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az induló csapat
Hogyan építsünk fel egy induló csapatot? Milyen szerepkörökre van szükség egy startupban? Kik legyenek a vezetők egy induló vállalkozásban?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – A tanulás ára
Mennyi pénz kell egy vállalkozás elindításához? Honnan szerezhető tőke egy startup számára? Mire kell felkészülni egy vállalkozás első éveiben?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – A tanulás ára – Kérdések
Miért érheti utol egy új cég egy régóta működőt? Miért nem mindig éri meg elsőként belépni egy piacra? Hogyan maradhat versenyben egy cég a változó piacon?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozói utak – Kérdések
Miért előnyös egy vállalkozónál, ha könnyen beleun a dolgokba? Hogyan segíti ez a tulajdonság a vállalkozót? Miért nem jó, ha egy cégvezető túl sokáig ugyanazzal foglalkozik?
Kilövés tanfolyam – Működés – Cégalapítás, cégformák – Kérdések
Melyik a legmegfelelőbb cégforma egy induló innovatív startup számára? Érdemes-e később áttérni más cégformára vagy külföldi leányvállalatra? Mikor érdemes offshore céget alapítani?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Weboldal – Kérdések
Mennyi időbe telik egy weboldal elkészítése? Milyen nehézségei vannak az egyedi webfejlesztésnek? Mely platformok alkalmasak webáruházak létrehozására?
Kilövés tanfolyam – Működés – Cégalapítás, KATA
Előfordulhat-e, hogy a kata már nem előnyös számunkra? Meddig érdemes KATA-zni? Mikor éri meg átváltani betéti társaságra vagy kft-re?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Product-market fit
Hogyan határozzuk meg, kik az ügyfeleink? Mi a product-market fit, és miért olyan fontos? Hogyan kerüljük el a délibábokat és a gyenge product-market fit csapdáját?
Nincs több bejegyzés.