TUDÁSTÁR

Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Az induló csapat
Hogyan építsünk fel egy induló csapatot? Milyen szerepkörökre van szükség egy startupban? Kik legyenek a vezetők egy induló vállalkozásban?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Weboldal
Mennyibe kerül egy weboldal? Milyen nehézségekkel jár egy egyedi webfejlesztés? Milyen platformok vannak webáruházak építésére?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Weboldal – Kérdések
Mennyi időbe telik egy weboldal elkészítése? Milyen nehézségei vannak az egyedi webfejlesztésnek? Mely platformok alkalmasak webáruházak létrehozására?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Fókusz, stratégia
Mivel foglalkozunk, és mivel nem? Hogyan csökkentsük a területek számát, amikre fókuszálunk? Hogyan hozzunk jobb döntéseket a lehetőségek között?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés
Hogyan mérjük fel a piacot egy startup ötlet esetén? Miért fontos az árképzés és hogyan határozzuk meg az ideális árat? Mik azok a tényezők, amelyek meghatározzák egy startup sikerességét vagy kudarcát?
Kilövés tanfolyam – Ötlettől ügyfélig – Tesztelés – Kérdések
Mekkora kockázatot vállalhatunk egy startup ötlet validációja során? Meddig érdemes elmenni a figdortesztelésben? Hogyan biztosíthatjuk, hogy képesek leszünk teljesíteni az ügyfelek felé tett ígéreteinket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret
Miért nehéz az MVP koncepcióját megvalósítani a gyakorlatban? Milyen kihívásokkal szembesülhetünk MVP készítése során? Hogyan lehet felkészülni pszichésen az MVP-re?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret – Kérdések
Mit tegyek, ha valaki lemásolja az egyedi stílusomat? Tisztességesen áraznak-e a magyar vállalkozók? Hogyan lehet sikeresen szétválasztani az árazást és a költségeket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben? Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek? Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Personal Branding, Social Media
Melyek a legfontosabb online csatornák kisvállalkozások számára? Hogyan lehet ezeket a csatornákat márkaépítésre és értékesítésre használni? Melyek ezen csatornák előnyei és hátrányai?
Nincs több bejegyzés.