TUDÁSTÁR

Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Starting up – Vezetők és alapítók – Energia és hit
Milyen nehézségekkel kell szembenézniük az első években? Hogyan lehet átsegíteni ezeken a nehézségeken a csapatot? Milyen terheket kell a vezetőnek elviselnie egy startup élén?
Starting up – Csapat és szervezet – Teljesítmény kényszer
Miért olyan megterhelő a startupok vezetése? Hogyan élik meg a startup vezetői ezt a helyzetet? Hogyan lehet reális célokat kitűzni egy startupban?
Starting up – Csapat és szervezet – ESOP
Miért érdemes dolgozói részvényeket adni egy startupnak? Hogyan kezeljük a dolgozókat tulajdonosként? Kinek érdemes dolgozói részvényt adni?
Starting up – Csapat és szervezet – Fizetés, bónusz, motiváció
Hogyan motiválhatók a sales munkatársak egy startupban? Milyen tényezők határozzák meg a sales munkatársak motivációját? Miért fontos a sikerek megünneplése egy sales csapat esetében?
Starting up – Csapat és szervezet – Kinevezések, rangok, pozíciók
Hogyan találjuk meg a megfelelő vezetőket, ahogy nő a szervezet? Mennyi közvetlen beosztottja legyen egy vezetőnek? Hogyan bízzunk meg a teljes szervezetben?
Starting up – Vezetők és alapítók – Bevezető
Mi a vezető szerepe egy cég sikerében? Hogyan függ össze a vezető és az alapítók szerepe? Hogyan lehet a tanulásból a legtöbbet kihozni?
Starting up – Vezetők és alapítók – A tanulás ára
Hogyan lehet valakiből vezető? Miért fontos a vezető személyes fejlődése egy cég sikerességéhez? Mennyi idő kell egy startupnak, hogy mélyen megértse a piacát?
Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Vezetők és alapítók – Mi a vezetői stílusod?
Hogyan lehet megteremteni egy cég alapritmusát és működési kereteit? Mi a különbség a tekintély és a tisztelet között? Hogyan változik egy cég kommunikációs igénye a növekedéssel?
Nincs több bejegyzés.