TUDÁSTÁR

A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Starting up – Csapat és szervezet – Fizetés, bónusz, motiváció
Hogyan motiválhatók a sales munkatársak egy startupban? Milyen tényezők határozzák meg a sales munkatársak motivációját? Miért fontos a sikerek megünneplése egy sales csapat esetében?
Starting up – Csapat és szervezet – Hiring and Firing
Kiket érdemes felvenni egy startupba?  Kiket érdemes bevonni a döntéshozatalba? Mi a teendő, ha kiderül, hogy egy felvett munkatárs mégsem válik be?
Starting up – Csapat és szervezet – Kérdések
Érdemes-e publikussá tenni a fizetéseket növekvő cégeknél? Kontrollra vagy a bizalomra érdemes-e inkább építeni a szervezetet? Miért fontos a nyílt kommunikáció a cégeken belül?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Fejlesztés – Ami nem működik
Milyen modell nem működik a startupoknál? Mi a kulcsa a startupok hatékonyságának? Mi okozza a legnagyobb veszteséget a startup fejlesztésben?
Starting up – Az ügyfél – Kérdések
Hogyan segítheti és akadályozhatja a pozitív hálózati hatás egy startup növekedését? Mit tehet egy új cég annak érdekében, hogy kilépjen a pozitív hálózati hatás csapdájából? Miként lehet legyőzni egy domináns piaci szereplőt?