TUDÁSTÁR

A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Starting up – Csapat és szervezet – ESOP
Miért érdemes dolgozói részvényeket adni egy startupnak? Hogyan kezeljük a dolgozókat tulajdonosként? Kinek érdemes dolgozói részvényt adni?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Sales & Marketing – Bevezetés
Sales vagy marketing: egy cég számára melyik a fontosabb? Mi a marketing és hogyan működik? Mi a sales és mik a sales hatékonyság kulcsfontosságú tényezői?
Starting up – Az ügyfél – Kérdések
Hogyan segítheti és akadályozhatja a pozitív hálózati hatás egy startup növekedését? Mit tehet egy új cég annak érdekében, hogy kilépjen a pozitív hálózati hatás csapdájából? Miként lehet legyőzni egy domináns piaci szereplőt?
Starting up – Az ügyfél – Platformok és piacterek
Mik a platformok legfőbb dilemmái és kihívásai?  Mi a siker kulcsa a platformok számára? Milyen üzleti modellek állnak rendelkezésükre, és milyen korlátokkal szembesülnek?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást?  Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás
Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez? Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat? Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?
Nincs több bejegyzés.